Ik ben nog steeds fan van Canter...het ontklit geweldig. Ik heb ook CM gebruikt en heb het nog staan...voor mijn eigen haar Ik vind voor mijn paarden de Canter veel en veel prettiger.
Leovet! Heerlijk spul om te gebruiken. Plakt absoluut niet, blijft ook niks aan kleven oid. Ik heb de uitvoering met walnoot 12 euro voor een fles
colleen3
Geplaatst: 27-07-14 15:32
Santa Fe. Blijf niet zo lang zitten als CM, maar ik vind het een prima alternatief. Maakt manen en staart goed doorkambaar zonder het haar vet en plakkerig te maken.
Ik gebruik het serum van de action...... vind het net zo goed als CM
grid
Geplaatst: 28-07-14 10:16
Rapide antiklit magic gel, leovet riders magic of de gel v grand national (Boerenbond/ welkoop) werkt ook best ok Alleen vind ik toch dat je van allemaal meer moet gebruiken dan CM
en daarnaast is CM met meer vuilafstotend wat erg prettig is bij bv lichte manen/ staart. Als ik het erin smeer na het wassen blijft het echt een heel stuk langer wit dan zonder De Rapide heeft dat ook nog wel een beetje, maar die gel van Leovet en Boerenbond dus echt totaal niet daar lijkt eerder het vuil eraan te blijven plakken bij zwarte manen zie je daar niet zoveel van maar bij lichte manen gebruik ik het dus niet graag
Ik struin dus idd ook de aanbiedingen voor CM af afgelopen kerst hier bij Arthurs christmas sale nog een goede lading ingekocht
Icrack
Geplaatst: 28-07-14 11:36
De spray die ik voor manen en staart gebruik (van Leovet) is in de verste verte geen gel te noemen hoor
duikpaardje
Geplaatst: 28-07-14 12:34
Voor de shampoo blijf ik de cm gebruiken, voor de gel hebben wij pas huismerk epplejeck gel meegenomen, even duur maar 2 x zoveel inhoud. Heb het nu een paar keer gebruikt en ben net zo tevreden als met de cm.
Heb zelfnooit CM gebruikt, dus water beter werkt weet ik niet Ik gebruik al jaren Equimins, ben daar heel erg tevreden over. Dat is gewoon vloeibaar in een fles, wat mij toch prettiger lijkt als een gel.
Ik hou het ook op CM heb inmiddels al van alles geprobeerd, niets werkt zo goed als CM.
ik bestel het meestal bij agradi als er weer een kortingsactie is
Jennyj01
Geplaatst: 29-07-14 06:22
Een keer per week even wassen met 2 in 1 shampoo van de kruidvat (2,35). Daarna ouderwets uitpluizen en dan verder niks aan doen. Hooguit een beetje baby olie. Namen met een grove kam even doorkamden.