Ik heb inderdaad de bult mest besproken met de eigenaar van het weiland en deze zou wat gaan regelen met een boer, enkele dagen later kreeg ik toch verzoek zelf te regelen tegen een vergoeding van zijn kant omdat hij met vakantie ging en anders zou het met de warme dagen blijven liggen.
Ik heb inmiddels contact gehad met een loonwerker die het wil komen halen 1 volle vracht voor ong. 75 euro als ik ook hooi bij hem afneem. Vind ik een prima deal
En daarna is kwestie van tijdje op sparen op de mest hoop en dan kwam hij het voor minder halen omdat natuurlijk ook geen enorme grote hoop word als je netjes laat ophalen.En heb contact gehad met mensen in de buurt en zij zijn bereid te bak te slepen, echt super!

Wat betreft het zaagsel koop ik voor nu een aantal pakken bij de lokale dierenwinkel die hier in de betuwe verdacht veel niet huisdier gerelateerde spullen verkoopt
En ik ben in gesprek met een bedrijf die een hele pallet wil komen brengen, maar ik wil eerst even het verbruik meten om een goede bestelling te kunnen plaatsen.Sorry voor late reageren, ben vrij druk met werk en nu alles voor die stal regelen waardoor even achter de computer zitten er doordeweeks vaak bij in schiet
Ik vind al jullie reacties echt super, door jullie wist ik dat je bv. een loonwerker kon bellen voor de mest!
Het lijkt nu allemaal stukje bij beetje goed geregeld te worden, ik loop van de week de bedrading nog even na en doe de laatste puntjes op de i.
En dit weekend nog even lekker shoppen bij de ruitersport voor dingen die ik nog niet bezit omdat die niet nodig waren bij vol pension.. meteen goede reden om te shoppen
En dan zijn we er helemaal klaar voor, ofnaja ik sta al jaren op de zelfde pensionstalling dus zal wel even moeilijk worden om daar weg te gaan maargoed dat hoort er ook bij.
Mochten jullie nog aanvullende tips hebben hoor ik het graag! En dan weten jullie dat ik wat traag reageer