Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blondie_ schreef:C_arola schreef:2.000m2 grond voor paarden aan huis vind ik persoonlijk weinig, het kan maar dan moet je veel bijvoeren en je houdt weinig ruimte over voor een tuin wanneer je een normale weiland + bak wilt hebben.
Zelf zou ik ook voor paarden aan huis gaan in plaats van een weiland verderop huren/kopen, het is veel fijner om de paarden meteen bij je aan huis te hebben en praktische met water, stroom, toezicht.
Wij zijn ook op zoek naar een woning waarbij we paarden aan huis kunnen houden, wel in een totaal andere omgeving. Heb je alleen de mogelijkheid om of een bouwkavel te nemen of een weiland verder op? Of hebben jullie gewoon interesse in de bouwkavel waardoor een bestaande woning af valt?
We hebben al best veel woningen bezichtigd waarbij je paarden aan huis kunt houden alleen elke keer geen klik gehad waardoor we nog niks hebben gekocht.
Bestaande woning valt sowieso af, ik ben sowieso op zoek naar een bouwkavel, of een bestaande recreatiewoning mag ook.
Maar inderdaad het is al heel erg moeilijk om iets iets te vinden waar ik uberhaupt zou willen wonen.
En dan OOK nog eens iets vinden waar mn paarden ook op kunnen, is natuurlijk nog veeel moeilijker.
Maar moeilijk hoeft niet onmogelijk te zijn!
Daarom is het ook zo´n dilemma. Ik zou zó graag mn paarden thuis hebben, maar als ik nog een jaar moet zoeken en dan misschien nog niks vinden, dan is het geen optie. Hou het hier echt zolang niet meer uit waar ik nu woon.
Heb al het 1 en ander bezichtigd maar niet groot genoeg voor de paarden, zondag ga ik kijken naar het eerste wat mogelijk geschikt is, 2800m2.
Hopelijk direct een schot in de roos! (en dan nog eens nagaan of het daadwerkelijk vergund is etc etc...hier staan zóveel illegaal)
Blondie_ schreef:Hier heb je wel een heel erg goed punt!!
Nu nog een andere vraag, is het realistisch om aan een verzorger te vragen of me vraagt/laat weten wanneer ze komt?
Ikzelf zou dit niet zo leuk vinden als ik dit moest doen, maar misschien dan sommigen er geen probleem mee hebben?
Ik zou namelijk graag doen in mijn eigen tuin wat ik wil, wetende dat niemand mij kan storen. (zoals zonnen)
Aparte oprit of afschermen lijkt me geen optie want wil juist het zicht op mn paarden houden.