Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!!
cornelie schreef:Jaja, sinds vanmiddag ben ik een barnsby dressuurzadel op lucht rijkerVanmiddag is Van Triest langsgeweest en mijn paard is van top tot teen opgemeten en dit wordt ook geregistreerd. En ze kunnen heel simpel dit zadel aanpassen dus ik hoef voorlopig geen nieuwe meer te kopen
* Sjuimpje schreef:Hulsebos maakt geen maatwerk, hij stelt een zadel samen uit verschillende onderdelen,
De enige zadelmaker in Nederland die op maat maakt is Daaleman, deze passen kale bomen op je paard en bouwen hier een zadel omheen.
Ik heb er ook 1 en ben erg tevreden.
Ik heb hem nu ruim anderhalf jaar, ik heb telefonisch laten weten dat ik een zadel op maat wilde laten maken, met alleen al dat telefoontje ging gelijk mijn ‘levertijd’ in. (Gemiddeld bedraagt die zo’n 6-8 weken)
Na een paar weken belde hij me dat hij nog een aantal adressen in de buurt had, hij is toen langs geweest om te passen en na weer een paar weken kon ik hem ophalen (Of laten opsturen, net wat ik wilde)
Citaat:Citaat:Hulsebos maakt geen maatwerk, hij stelt een zadel samen uit verschillende onderdelen,
De enige zadelmaker in Nederland die op maat maakt is Daaleman, deze passen kale bomen op je paard en bouwen hier een zadel omheen.
Ik heb er ook 1 en ben erg tevreden.
Ik heb hem nu ruim anderhalf jaar, ik heb telefonisch laten weten dat ik een zadel op maat wilde laten maken, met alleen al dat telefoontje ging gelijk mijn ‘levertijd’ in. (Gemiddeld bedraagt die zo’n 6-8 weken)
Na een paar weken belde hij me dat hij nog een aantal adressen in de buurt had, hij is toen langs geweest om te passen en na weer een paar weken kon ik hem ophalen (Of laten opsturen, net wat ik wilde)
Sjuim, dat is niet waar wat je zegt van Triest maakt al jaren zadels op maat en hij is zeer deskundig.
Sjuimpje schreef:Wat ik van Tweespan en van Van Triest begreep is dat ook zij verschillende onderdelen kant en klaar binnen krijgen.