Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suzanne F. schreef:Ik denk dat je je heel veel ellende op de hals haalt.
. Wat mij betreft heb ik nog niks doms gedaan, enkel plannen
. Ik geloof best dat het op één of andere manier wel mogelijk moet zijn, hoe hebben andere mensen dat anders? En aangezien het geen haast heeft kan ik me overal rustig in verdiepen
!
) en terwijl je dan wel op tijd staat. Sowieso voeren is best tijdrovend, in de winter water doen terwijl de boel bevroren is. Denk daar wel goed aan! vuurneon schreef:Ik vond overigens het meer werk dan ik dacht om alles zelf in beheer te hebben. Reken dus ook tijd mee, want dat kost het zeker. Ik heb vaker daar ellendig in de ochtend of avond gestaan om de omheining te repareren omdat ze erdoor waren gegaan (accu leeg) en terwijl je dan wel op tijd staat. Sowieso voeren is best tijdrovend, in de winter water doen terwijl de boel bevroren is. Denk daar wel goed aan!
!
:
?

vuurneon schreef:Het is maar een halve hectare.... Dus op 1 stuk heb je de paarden lopen en op 1 stuk wil je rijden; dan houdt je niet veel over waar niets komt. Maar je zit sowieso met de winter: want bij een natte periode is het dom om in het land te rijden. Dan loop je het wel stuk. Daarnaast heb je niet lang daglicht en dan betalen ze voor nou ja... Paardje knuffelen.
Xrachelle schreef:ik heb rond de 2 hectare grond voor mijn pony's gehuurd daar betaal ik 175,- per jaar voor
het is tegenover mijn huis dus hooi stal water en dierenarts en alles regel ik zelf omheining zit wel bij de prijs erbij
M_nouska schreef:Ik vind dat je heel realistisch naar dit plan kijkt, maar ik zou nooit een pony erbij kopen om die pony dan te verleasen. Heb je niet iemand anders met een eigen pony die ook heel graag alles zelf wil beheren?
Hoef je niet alles alleen te betalen en hoef je ook geen pony erbij te kopen.
. Is ook de beste optie, en als dat van de eigenaar van het land ook mag (onderverhuren) zou ik dat ook zo doen! Dus eerst maar eens rustig rond kijken naar een landje en dan alles nog even tegen elkaar afwegen. LvA schreef:Misschien heb ik over verdere reacties hierop heen gelezen...
Maar je zegt, nooit een stal gehad,
en nu gaan ze ook maar knus tegen elkaar aan staan...
Volgens mij mag dit in Nederland inmiddels niet meer,
ik dacht dat ieder paard op zijn minst een schuilgelegenheid moet hebben
En persoonlijk vind ik je kosten heel erg laag ingeschat,
heb twee shets aan huis en die kosten me al 100 in de maand,
en dan sla ik onverwachte kosten voor een DA maar even over...