Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mrie schreef:Ooit heeft een passerende visser een paling bij ons in de waterbak gegooid. Wij wisten van niks. Tot de paarden er zo raar uit begonnen te zien. Met krullend haar en zo, en ze deden ook zo raar sloom. Het kostte ons even wat moeite maar uiteindelijk ontdekten we dat ze niet meer dronken. Toen we de water bak leegpompten bleek er dus een dooie rottende paling onderin te zitten. Van dat water zou ik ook niet drinken, voor geen goud.
Nav dit verhaal, wat gebeurt er als een van die vissen het loodje legt, dat moet je dan wel op tijd in de gaten hebben.
vrouwke schreef:mrie schreef:Ooit heeft een passerende visser een paling bij ons in de waterbak gegooid. Wij wisten van niks. Tot de paarden er zo raar uit begonnen te zien. Met krullend haar en zo, en ze deden ook zo raar sloom. Het kostte ons even wat moeite maar uiteindelijk ontdekten we dat ze niet meer dronken. Toen we de water bak leegpompten bleek er dus een dooie rottende paling onderin te zitten. Van dat water zou ik ook niet drinken, voor geen goud.
Nav dit verhaal, wat gebeurt er als een van die vissen het loodje legt, dat moet je dan wel op tijd in de gaten hebben.
Als vissen dood zijn drijven ze vaak boven.
sandra8 schreef:Sorry maar zo fris vindt ik het er niet uitzien.