Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lara_Silver schreef:Ik zou het gewoon zakelijk houden:
Deze pony is verkocht en is dus geen manege pony meer. Het betreden van de box door manegeklanten is niet meer toegestaan.
Avalon87 schreef:Gewoon een hangslot erop, evt met code die je aan manege eigenaar kunt geven
Avalon87 schreef:Gewoon een hangslot erop, evt met code die je aan manege eigenaar kunt geven
dansae schreef:Misschien kan je de kinderen bij elkaar roepen en hen uitleggen waarom je niet meer wilt hebben dat de kinderen in jouw pony's stal komen en de dat ook niet wilt dat ze hem voeren. Leg het hen uit dat het geen manegepony is maar een pensionpony en dat er nu wel rekening gehouden wordt met zijn dieet. Probeer het zo duidelijk mogelijk te brengen. Vaak met voorbeelden en uitleg dat paarden hier ziek van kunnen worden, hapering en opdringerig. Dat jij dit niet wil en nu een band met je pony op wilt bouwen. Zeg ze dat als jij met je pony buiten de stal loopt zij jou vragen of ze hem nu wel mogen aaien en dat jij wel aangeeft wanneer ze hem een keer wat lekkers mogen geven. Zoals je al aangeeft wil je het leuk brengen naar de kids, betrek ze op deze manier bij jou w pony en geef ze een leermoment.
PS ken je Fergus the pony op FB.. Die heeft hele leuke stalbordjes die je kunt bestellen. Onze stal hangt er vol mee :.)
theedoos schreef:Heel kort maar krachtig; 'Niet in de stal komen!'
Verder hoop ik voor de pony dat hij overdag gewoon lekker het land op mag ipv 23 uur opgehokt te staan.... (er dan vanuit gaande dat je een uurtje zou rijden...).
Edit: Even een kleine aanpassing in de tekst, aangezien het voor alle leeftijden moest zijn.
RSJami schreef:Sorry misschien heb je me verkeerd begrepen, de eigenaar houdt er wel zeker toezicht op. Alleen kan dat niet 24/7
Andere box kan ik vragen, al heeft deze manege maar een paar grote boxen en heeft hij er nu 1, dus dat wordt even kijken of dat mogelijk is.
Vanaf 1 september wordt hij ook verplaatst, alleen nu kan dat niet vanwege te weinig plek op de nieuwe stal
Edit: iets toegevoegd