Citaat:Op 2001-09-07 14:24, schreef ody:
Ik heb zelf jaren verzorgpaarden gehad, en daar heel veel van geleerd. Nu heb ik een eigen paard, en doe het alleen. Zou het gek zijn als ik iemand vraag die mijn paard 2x per week verzorgd? Het gaatm dan puur om de verzorging op de dagen dat mijn paard stil staat. Zouden er mensen te vinden zijn die dat willen?
ja dat is zeker wel te vinden denk ik ik rij ook 2 tot 4 dagen in de week op een paardje me vz paardje
ik ken de eigenaar via me zus.
het zit zo...mijn zwager (de man van me zus) die heeft een hele goede vroend gaan ze ook altijd mee stappen en die kreeg dus met een meisje miranda.
nou binnen een paar weekjes zat ik dus de eerste keer op fiek nicolien en miranda hadden wat afgesproken en ik kon komen rijden nou toen een keertje geweest daarna een maandje later weer.
en belde af en toe om te vragen of ik nog eens mocht komen toen was ik 13 jaar (ree toen net een jaar
) dus nou ja een paar keer om de paar maandjes geweest en toen in de winter niet geweest en daarna wer vanaf mei werd er gevraagt of ik op haar pony broxy wou rijden daar had 3 jaar lang niemand meer op gereden dus nou ik eerst oeen half uur op magnifiek rijden en daarna kwam miranda aan met broxy (hackney pony)toen miranda op magnifiek gestapt en ik op broxy rennen bokken nl. zolang nimand opgezeten.
nou toen ben ik zeker 1x in de 2 weken wezen rijden op magnifiek en is op broxy toen in november werd er gevraagt of ik soms magnifiek wilde gaan verzorgen en rijden 1 dag in de week.
ik stond met open mond te kijken en kwam meteen een lach op me gezicht en het andwoord JA DAT ZOU IK HEEL LEUK VINDEN!! nou toen ben ik vanaf 1 december 2000 begonnen en na 3 weken ofzo ben ik haar 2 dagen in de week gaan doen.
en in de zomer ging ze naar huis en deed ik haar soms wel 4 dagen per week gingen we samen ltijd reuze gezellig!!
nou van november gaat ze ze weer naar stal en doe ik haar weer helemaal zelf 2 dagen per week (op dinsdag en vrijdag om precies te zijn) dan staat daar nog een pony valentina die doe ik ook 1 dag per week.
dat hadden ze ook gevraagt die doe ik op maandag.
en af en toe ga ik in het weekeind wel wat vaker ook nog eens naar magnifiek
dus het is zeker wel mogelijk iemand te vinden die het graag doet onwijs leuk vind!
en lief voor je paardje is en hem/haar goed berijd..
betalen en mag er vanalles doen!
verzorgpony"s! na het rijden mag ik altijd wat te drinken en dan maken we een praatje en zo echt
vet toffe mensen! greetzzzzzzzzzzzzz van marije