blij met je bijrijd(st)ers(s)??of met je verzorgpaard!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 16:35

Citaat:
Op 2001-09-07 14:24, schreef ody:
Ik heb zelf jaren verzorgpaarden gehad, en daar heel veel van geleerd. Nu heb ik een eigen paard, en doe het alleen. Zou het gek zijn als ik iemand vraag die mijn paard 2x per week verzorgd? Het gaatm dan puur om de verzorging op de dagen dat mijn paard stil staat. Zouden er mensen te vinden zijn die dat willen?

ja dat is zeker wel te vinden denk ik ik rij ook 2 tot 4 dagen in de week op een paardje me vz paardje Party!!
ik ken de eigenaar via me zus.
het zit zo...mijn zwager (de man van me zus) die heeft een hele goede vroend gaan ze ook altijd mee stappen en die kreeg dus met een meisje miranda.
nou binnen een paar weekjes zat ik dus de eerste keer op fiek nicolien en miranda hadden wat afgesproken en ik kon komen rijden nou toen een keertje geweest daarna een maandje later weer.
en belde af en toe om te vragen of ik nog eens mocht komen toen was ik 13 jaar (ree toen net een jaar Party!! ) dus nou ja een paar keer om de paar maandjes geweest en toen in de winter niet geweest en daarna wer vanaf mei werd er gevraagt of ik op haar pony broxy wou rijden daar had 3 jaar lang niemand meer op gereden dus nou ik eerst oeen half uur op magnifiek rijden en daarna kwam miranda aan met broxy (hackney pony)
toen miranda op magnifiek gestapt en ik op broxy rennen bokken nl. zolang nimand opgezeten.
nou toen ben ik zeker 1x in de 2 weken wezen rijden op magnifiek en is op broxy toen in november werd er gevraagt of ik soms magnifiek wilde gaan verzorgen en rijden 1 dag in de week.
ik stond met open mond te kijken en kwam meteen een lach op me gezicht en het andwoord JA DAT ZOU IK HEEL LEUK VINDEN!! nou toen ben ik vanaf 1 december 2000 begonnen en na 3 weken ofzo ben ik haar 2 dagen in de week gaan doen.
en in de zomer ging ze naar huis en deed ik haar soms wel 4 dagen per week gingen we samen ltijd reuze gezellig!! Party!!
nou van november gaat ze ze weer naar stal en doe ik haar weer helemaal zelf 2 dagen per week (op dinsdag en vrijdag om precies te zijn) dan staat daar nog een pony valentina die doe ik ook 1 dag per week.
dat hadden ze ook gevraagt die doe ik op maandag.
en af en toe ga ik in het weekeind wel wat vaker ook nog eens naar magnifiek Party!!
dus het is zeker wel mogelijk iemand te vinden die het graag doet onwijs leuk vind!
en lief voor je paardje is en hem/haar goed berijd..

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 19:20

ik heb 2 verzorgpony"s en ik hoef er niks voor te Pling betalen en mag er vanalles doen!
alleen rijd ik nog niet alleen op mijn ene verzorgpony(andere niet beleerd) maar dat mag binnenkort! Party!!
die mensen van wie de pony"s zijn zijn meer kennissen van me dan de baasjes van mijn Lovers verzorgpony"s! na het rijden mag ik altijd wat te drinken en dan maken we een praatje en zo echt Lachen vet toffe mensen! greetzzzzzzzzzzzzz van marije Haha!

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 20:16

Chess: Met hem ben ik echt heel blij, ik mag alles met hem! Maar ik moet wel echt alles zelf voor hem kpen, maar dat vind ik niet erg.

Kimberly: Is dus een manegepaardje en daar mag ik lang zoveel niet mee. Maar het blijft een lieverd met haar ben ik ook erg blij!

Imagination: Staat ook op een manege en is van Immi hier op bokt. Ik vind het leuk om haar te verzorgen en om mee te gaan op wedstrijden.
Zeker ben ik ook blij met haar!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:33

ik heb een verzogfjord bij een man die meerdere fjorden heeft. voor 20,- in de week mag je zoveel rijden als je wilt ik verzorg loulou daar nou al meer als 2 jaar en het bevalt heel goed, maar je hebt natuurlijk altijd kans dat ze verkocht word. (mijn vorige verzorgfjord daar had ik 1 jaar en toen is ze verkocht.) ik mag er eigenlijk alles mee we hebben een bak, hindernissen en ik rij ook regelmatig buiten en sinds kort doen we ook wel eens mee aan wedstrijden. toen ik nog op de manege reed betaalde ik ongeveer 18 gulden per uur dus toen ik kon kiezen voor zo'n leasepaard voor 20 gulden per week was de keus niet zo moeilijk. wel heb ik veel dingen zelf gekocht een zadel en hoofdstel zat erbij en borstel en een halster had ie ook maar als ik verder iets nodig had moest ik dat zelf kopen. Koe Party!!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 20:52

Ik heb een verzorghaflinger Haha!
Waar ik niks voor hoef te betalen *LOL*
Ik mag er echt alles mee doen (das echt gaaf)
Al kom ik om 10 uur s'avonds rijden dat mag gewoon
als ik op ponykamp wil of zo krijg ik hem ook mee Haha!
Pas vroeg ik aan zijn baasje Erik of hij hoefijzers voor mocht en nou krijgt hij dat waarschijnlijk *LOL*
Ik ben echt heel erg blij met deze geweldige verzorpony ook omdat ik goed op kan schieten met zijn baasje (pas had hij me in de regen met de auto naar huis gebracht fiets achterin gegooid)