Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Randy01 schreef:Ik heb Marcel van de Nouwland nog niet genoemd zien worden (of is dat die 'slechte' smid van Cayenne?).
Super tevreden ben ik met hem enne... altijd lachen en van de nieuwste roddels in paardenland op de hoogte!

Cayenne schreef:die smid,wiens naam ik hier niet zal noemen,heeft Orlando toen gelijk bekapt bij dat losse ijzer,maar bekapte hem te kort! Gevolg:Ontzettend kreupel!![]()
daar kwam ik helaas pas achter toen hij weg was.
Eerst de veearts gebeld,want vondt het toch wel vreemd dat ie van het ene op het andere moment zo kreupel kon zijn. Die ging aan de gang met de klem,en ja hoor,Bloed! Te kort bekapt.. #@$$#^%&*&%*![]()
![]()
, maar ben toch wel benieuwd over wie je het hebt Cayenne! Ik heb namelijk zelf ook hele slechte ervaringen met een hoefsmid uit Noord-Holland (die hier nog niet genoemd is). Ik wou z'n naam niet direct op bokt zetten maar nu ik jou ook over klachten hoor vraag ik me toch af of het dezelfde is.... Miko"]
[quote="Cayenne schreef:die smid,wiens naam ik hier niet zal noemen,heeft Orlando toen gelijk bekapt bij dat losse ijzer,maar bekapte hem te kort! Gevolg:Ontzettend kreupel!![]()
daar kwam ik helaas pas achter toen hij weg was.
Eerst de veearts gebeld,want vondt het toch wel vreemd dat ie van het ene op het andere moment zo kreupel kon zijn. Die ging aan de gang met de klem,en ja hoor,Bloed! Te kort bekapt.. #@$$#^%&*&%*![]()
![]()
, maar ben toch wel benieuwd over wie je het hebt Cayenne! Ik heb namelijk zelf ook hele slechte ervaringen met een hoefsmid uit Noord-Holland (die hier nog niet genoemd is). Ik wou z'n naam niet direct op bokt zetten maar nu ik jou ook over klachten hoor vraag ik me toch af of het dezelfde is....
Heb je ge-pbt! !
Jeannette schreef:Ik heb al jaren M. Landru.SUper tevreden over hem.
Cayenne schreef:Hmmm nu ga ik me afvragen: Is ie vrijgezel??![]()
En hoe oud is hij nu eigenlijk,daar ben ik in die 8 jaar nog niet achter gekomen
Hopelijk leest hij hier niet![]()
![]()
sorry,ook offtopic!
, hij woont sinds april samen met een vriendin van een buurmeisje van mij.
. We willen hem samen met zijn vriendin dan maar om de 8/9 weken uitnodigen voor een lang weekend vakantie of zo.
PhiaBink"]
[quote="Cayenne schreef:Hmmm nu ga ik me afvragen: Is ie vrijgezel??![]()
En hoe oud is hij nu eigenlijk,daar ben ik in die 8 jaar nog niet achter gekomen
Hopelijk leest hij hier niet![]()
![]()
sorry,ook offtopic!
, hij woont sinds april samen met een vriendin van een buurmeisje van mij.
. We willen hem samen met zijn vriendin dan maar om de 8/9 weken uitnodigen voor een lang weekend vakantie of zo. 
da's nou jammer!
Antoinette"]
[quote="Jeannette schreef:Ik heb al jaren M. Landru.SUper tevreden over hem.