GamblersCup schreef:Dat "belangrijke punt" wat je noemt, is helemaal niet belangrijk. Het maakt niks uit wie wie gevraagd heeft om daar te gaan werken. Je werkt er nu eenmaal, en ik zou er gewoon goede afspraken over maken. Jullie verwachten duidelijk allebei wat anders. Jij kunt geen nee zeggen, je draaft op zodra er gebeld wordt, en dan ga je zitten mekkeren. Die mensen bellen, jij komt braaf opdraven, dus waarom zouden ze de volgende keer niet bellen? Ga om de tafel met die mensen, geef duidelijk aan wat je wilt en kunt, en luister naar wat zij van je verwachten. Dan moeten jullie er best uit kunnen komen, anders kun je altijd nog stoppen. Als jij inderdaad jarenlang op een topstal met toppaarden gewerkt hebt,er voor gestudeerd hebt, groom was, kun je vast wel wat "beters" vinden.
Klopt.
Maar ik ben veel te goed voor iedereen. (ik denk dat ik eens een assertiviteitscursus ofzo zal moeten volgen). Ik weet dat deze mensen mijn hulp goed kunnen gebruiken. Want ze konden al die jaren niemand vinden (zeker niemand die dichtbij woont en dezelfde ervaring heeft als ik). Maar deze mensen kunnen zo goed op je inspelen en beinvloeden. Ik denk dat ik vanaf september er mee zal stoppen, want vorig schooljaar was het echt veel te druk om dit te doen in combinatie met mijn eigen paard en mijn school. Ik zat er soms tot na 12 s nachts