Nieuwe deken maar welke kleur?MENING!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 02:18

Bordeaux rood met beige bies, zwart met witte/beige bies, donkerblauw met zwarte bies ... ik hou van de wat donkerdere kleuren. Lachen

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 08:32

kobaltblauw!!!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:05

Hoi,
ik vind donkerblauw altijd mooi, het is gewoon normaal en ik vind het ook wel sjiek, ik houd persoonlijk niet van rose of paars ofzo. dan wordt het zo'n kermisboel. wat mij ook leuk lijkt is donkerblauw met kobaltblauwe bies, nou ja je moet maar kijken
groetjes

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:38

Ik zou gaan voor donkerblauw of bordeaux.

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 23:15

Welke kleuren zijn er eigenlijk allemaal? Moet ook m'n bestelling nog plaatsen Haha!

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 23:16

zou een donkere kleur kiezen lichte worden zo snel vuil

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 23:20

Volgens mij maakt de kleur van een deken geen ene zak uit. Hij gaat ermee de wei in of op stal en aangezien paarden en schoon niet samen gaan, is er binnen no time niks meer van de kleur te zien!

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 23:32

Denk toch dat een donkere kleur ietsje langer meegaat dan bijvoorbeeld een beige deken.. voor je eigen idee dan en qua vuiligheid... Viezigheid zie je veel eerder op een lichte kleur en dan ga je je natuurlijk irriteren...
Volgens mij is een donkerblauwe deken met een kobalblauwe bies een heeeeeeel goed idee...dus Rockey: BEDANKT voor het ideetje!!!!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 02:06

Yvonne19 schreef:
Volgens mij maakt de kleur van een deken geen ene zak uit. Hij gaat ermee de wei in of op stal en aangezien paarden en schoon niet samen gaan, is er binnen no time niks meer van de kleur te zien!

Mwah, valt wel mee hoor, het gaat hier om zweetdekens, daarmee staan ze doorgaans toch niet op het land en die dekens worden geen uren achterelkaar gebruikt (als hij echt als zweetdeken wordt gebruikt dan he)

Femke, donkerblauw en kobalt heb ik dus dat kan!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 02:54

Wij hebben (bijna) alles in donkerblauw, als hoofdkleur..
Sommige dingen afgezet met witte bies,dan weer groene bies enz...
Tuigage (leerwerk incl. singel) zwart
Halster: meeste donkerblauw (1 lichtblauwe) of zwart..
sjabrakken: blauw, 1 witte, 1 grijs/zwarte en een lamswollen (naturel) met zwart (ze haden die niet in blauw)
Tja ben voor eenheid (alhoewel ik 1 bordeaux deken heb met beige bies, kregen we bij de pony.. en een bordeaux staldeken met bijpassende transport beschermers (deze waren toen niet in blauw te verkrijgen))
Ik vindt blauw toch het mooiste staan vooral bij vos- en schimmelkleur (en dan echt donkerblauw)
Kies dan de variatie in de bies: babyblauw. (gras)groen, beige, wit, geel, rood enz...

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 09:53

Hoi,
ik ben het ook eens met alane ik heb mijn dekens en dekjes ook allemaal een beetje in dezelfde kleur,
dk blauw halster, dk blauwe zweetdeken met wit, dk transportbeschermers, rhino deken blauw met wit ruitje, wei deken is van eskadron is dkblauw, reclame deken is dkblauw met wit, andere reclame deken is ook dk met wit, halstertouw dkblauw Knipoog , en mijn dekjes heb ik ook allemaal een beetje in die tinten, zo vind ik dat het een beetje netjes en sjiek blijft,

maar ik vind persoonlijk voor je vos dan misschien een dk blauwe deken met kobaltblauwe bies wel leuk! maar ja jij moet de beslissing nemen haha Pling

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 11:28

Tanja, als jij die kleuren hebt dan geloof ik dat we het maar op donkerblauw met kobaltblauwe bies moeten houden...Amber heeft nu ook een donkerblauwe zweetdeken met een rood randje maar die is veeeel te klein.. Donkerblauw staat haar wel geloof ik. Net zoals ze hierboven zeggen is denk ik een mooie kleur voor een vosje.
Komende maandag zal ik haar eens even opmeten, ik geef je die maten dan door maar geloof dat ik de kleur dan ook maar vastleg. Anders ben ik de hele dag met kleurtjes bezig ipv tentamens......

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 12:39

Fluoriserend oranje Knipoog

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 12:41

Ok is goed, donkerblauw met kobalt bies it is
De rest hoor ik nog van je Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 12:43

ik kijk nooit naar kleur, die zie je bij die smeerlappen van mij na 2 dagen al niet meer Haha!

Jans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 13:20

bordeux is super mooi bij een bruin paardje! mijn paardje is ook bruin en zo'n kleur denken staat er mooi!!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:10

T@nj@"]
[quote="Yvonne19 schreef:

Mwah, valt wel mee hoor, het gaat hier om zweetdekens, daarmee staan ze doorgaans toch niet op het land en die dekens worden geen uren achterelkaar gebruikt (als hij echt als zweetdeken wordt gebruikt dan he)

Femke, donkerblauw en kobalt heb ik dus dat kan!
[/quote]

O hihi dat wist ik niet, ik daht gewoon een deken voor buiten!
Ik vind een mooie gekleurde bies wel leuk, heb zelf gewoon een donderblauwe met roodwitblauwe bies.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 20:13

Das ook wel leuk idd. een gekleurd randje Haha!

Ik zou een donkerblauwe nemen (net zoals je hebt gekozen) alleen dan met een rode rand

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 21:25

Fluoriserend oranje... da's ook wel heeeel gaaf!!! Als ik nu een supergoed en mooi sportpaardje had dan zou ik gewoon lekker voor het opvallen zo' n kleur erop willen hebben!! Zwart paard met knaloranje... vast heeel moooi!!!
amber is een heel ingetogen en braaf hynderke dus die moet toch een beetje een meer ingetogen kleurtje hebben. Donkerblauw is net iets voor haar. En een rood biesje zat ik eerst ook aan te denken, maar die heeft ze al dus ik vond dat er nu een ander kleur biesje moest komen. Tanja had eerst zelf al het idee voor een kobaltblauwe deken maar dat is ook zo knal! dus om dat kobalblauwe er toch een beetje in te houden dan maar het biesje die kleur......