Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IvankBacardi schreef:Kala schreef:Komt vast van een Amerikaanse pagina af. Daar smeren ze ook afgewerkte olie op wonden om ontstekingen te voorkomen. Nou... Niet op mijn paard...
dat gebeurd bij mijn opa nogsteeds hoor je kan hem voor gek verklaren maar t werkt als een trein.
Gulpje schreef:Ik heb het ook gedaan, mijn paard ging er veel minder van piepen dus ik ben er heel tevreden over!
liekensancho schreef:kreeg ooit ook als 'tip' van een oud boerke.... smeert oude olie uit de auto op de manen en staart van uw peerd... schenen ze vroeger allemaal te doen met de 'peerden'...![]()
mijn hemel...
Dieselpaard schreef:Rije schreef:En dat bit stop je vervolgens weer in de mond van je paardenvriend...?
Ja
Natuurlijk doe ik het alleen bij de bijtringen, laat ik het goed intrekken en maak ik daarna het bit grondig schoon. Paard heeft er nog nooit last van gehad.
Wat doe jij dan met een piepend bit?
Dieselpaard schreef:Rije schreef:En dat bit stop je vervolgens weer in de mond van je paardenvriend...?
Ja
Natuurlijk doe ik het alleen bij de bijtringen, laat ik het goed intrekken en maak ik daarna het bit grondig schoon. Paard heeft er nog nooit last van gehad.
Wat doe jij dan met een piepend bit?