Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Steffiegek schreef:Srry ik vind sommige wel harteloos!!
ik eet geen vlees of vis
omdat ik het gewoon zielig vind dat die beesten worden geslacht alleen voor ons!
Steffiegek schreef:
kom op het is wel je paard !!
die iemand straks misschien gaat opeten
Steffiegek"]
[quote="Gracy schreef:Ben jij van plan om een paard van de slacht te redden dan?
Maar kom, daat gaat het hier niet over
. 
callippo"]
[quote="casanova schreef:een paard bij mij op stal(even groot als de jouwe) leverde nog maar 345 euro op.
mijn zus heeft toen ook een 600 gulden toen gekregen.

Citaat:In ons geval had dat moeten plaatsvinden op de oprit....moet je wachten tot de kadaverkar (zo noemen ze dat bij ons) tijd en gelegenheid heeft om op te halen... Als je paard pijn heeft dan is een snelle verlossing voor het paard fijner dan nog 3 dagen te moeten wachten op de kadaverkar... en voor de buren en voorbijgangers en vooral de kids prettiger dat er geen stinkend dood paard op de oprit ligt (als dat al mag binnen de bebouwde kom). En bij de slager gaat het snel, geen gevecht en geen martelgang voor het dier...
llleoni schreef:nee vind ik ook niet normaal slaap het paard dan gewoon in
Citaat:In ons geval had dat moeten plaatsvinden op de oprit....moet je wachten tot de kadaverkar (zo noemen ze dat bij ons) tijd en gelegenheid heeft om op te halen... Als je paard pijn heeft dan is een snelle verlossing voor het paard fijner dan nog 3 dagen te moeten wachten op de kadaverkar... en voor de buren en voorbijgangers en vooral de kids prettiger dat er geen stinkend dood paard op de oprit ligt (als dat al mag binnen de bebouwde kom). En bij de slager gaat het snel, geen gevecht en geen martelgang voor het dier...