Heb vaker gezien hoor dat stallen van hout worden gemaakt niks mis mee, beetje degelijke timmerman kan dat inderdaad wel voor elkaar krijgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saar88 schreef:Heb je maar 300 euro aan vaste lasten![]()
Weet je zeker dat je dat goed hebt berekend?
GamblersCup schreef:Ik wilde een tip geven voor stallen, maar ik haak af bij het lezen van "Mijn paard staat alleen. Volgens mij is hij ook liever alleen".
kesha1 schreef:Jammer ik heb juist zo'n gevoel bij een spek nek fjord dat ik teminste echt wat onder me heb daarom hou ik dus ook zo veel van brede koudbloeden hahaj
SuperAssie schreef:Wat leuk Lorett! Is het niet misschien mogelijk dat je een grote stal maakt(dus niet twee aparte boxen) met een open deur en een stukje bestraat ervoor? Dan kunnen ze gewoon in en uit lopen, en in de winter kun je dat bestrate stukje makkelijk afzetten s nachts of als het in de winter te glad/nat/hard is in de wei.
Ik zag namelijk op fb dat champ nogal een ontsnapper is, dan hoeft ie dat ook niet meer te doen
Heimdallr schreef:SuperAssie schreef:Wat leuk Lorett! Is het niet misschien mogelijk dat je een grote stal maakt(dus niet twee aparte boxen) met een open deur en een stukje bestraat ervoor? Dan kunnen ze gewoon in en uit lopen, en in de winter kun je dat bestrate stukje makkelijk afzetten s nachts of als het in de winter te glad/nat/hard is in de wei.
Ik zag namelijk op fb dat champ nogal een ontsnapper is, dan hoeft ie dat ook niet meer te doen
Wahaha, mijn ontsnap koning! Er staat geen stroom op het draadje dus dan kan die er onder door. Gekke meneer stond van de week al een keertje met zijn kop onder het draadje. Kom ik aangelopen, loopt die achteruit ligt het draad op zijn rug. Staat die me dom aan te kijken.
Ja dat is ook een idee, lekker inloop stal/loopstal.
Heimdallr schreef:GamblersCup schreef:Ik wilde een tip geven voor stallen, maar ik haak af bij het lezen van "Mijn paard staat alleen. Volgens mij is hij ook liever alleen".
Waarom reageer je dan? Serieus, alleen omdat mijn paard alleen staat trek je al een conclusie. Je kent hem niet dus alsjeblieft reageer dan gewoon niet.
fohadie schreef:Dat je een paard beter niet alleen kunt houden en waarom weet je inmiddels wel, zeker gezien je andere topic.
Wat ik me wel afvraag: Wat voor een baan heb je straks dan dat je 1500 p/m gaat verdienen? Ik vind dat behoorlijk wat voor een 19 jarige! Of ben je in de war met het bruto bedrag? En is het al zeker dat deze baan doorgaat? Dan is het geen financieel probleem meer om er een tweede paard of pony bij te zetten.
xSlvna schreef:Ik zou gaan voor een loopstal zonder poetsplek eerlijk gezegd. Gewoon een grote goed verlichte stal. Eventueel een 2,5 bij 5 strook (eventueel voor de poets, kasten).