geetje1 schreef:tja zucht......lezen zou ik zeggen

Dank voor alle reacties, ik laat haar lekker bloot en kijk wel hoe het gaat!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geetje1 schreef:tja zucht......lezen zou ik zeggen
BaileyMix schreef:geetje1 schreef:tja zucht......lezen zou ik zeggen
Hoe bedoel je dat? Ik vind Paard Natuurlijk altijd een beetje geiten-wollen-sokken-dubieus dus ik ga niet de hele beslissing daarvan af laten hangen. Dit werkt namelijk misschien als je je paard op de hele Paard natuurlijk-manier houdt, maar dit is niet het geval dus gelden er wellicht weer andere 'regels'. Desalniettemin is het natuurlijk wel een interessant stukje dus ik neem het wel mee in de beslissing
Dank voor alle reacties, ik laat haar lekker bloot en kijk wel hoe het gaat!
xSlvna schreef:Voor welke kou moet daar dan een regendeken op Annelove?
Sommige mensen maken echt mietjes van hun paarden.
BaileyMix schreef:Heb 'r nu bloot buiten maar zit me toch niet lekker, veels te koudDus doe haar komende nachten toch maar regendekentje op, zag dat ze toch sowieso regen afgeven van de week...
Mossel schreef:Die van mij heeft van de winter met deken gestaan, en staat nu met z,n blote kont op de wei dag en nacht ( staan het hele jaar door 24/7 buiten) maar door de winterdeken van de winter heeft hij ook geen wintervacht aangemaakt. Geen enkel probleem hier
BaileyMix schreef:Nee maar helaas staat ze nu al bloot in de wei... Gelukkig wel nog warme slobber en luzerne gegeven voor ze weer terug ging dus ze heeft wel brandstof, maar ach arm kind, morgenochtend maar snel aan het lopen zetten...
Maartje1990 schreef:BaileyMix schreef:Nee maar helaas staat ze nu al bloot in de wei... Gelukkig wel nog warme slobber en luzerne gegeven voor ze weer terug ging dus ze heeft wel brandstof, maar ach arm kind, morgenochtend maar snel aan het lopen zetten...
Ts serieusje paard heeft het écht niet koud hoor! Mijn pony van 24 staat met zn zomervachtje in de wei en dat kan hij prima hebben hoor. Jij bent een mens dus het is voor jou heel anders die tempratuur
Maartje1990 schreef:BaileyMix schreef:Nee maar helaas staat ze nu al bloot in de wei... Gelukkig wel nog warme slobber en luzerne gegeven voor ze weer terug ging dus ze heeft wel brandstof, maar ach arm kind, morgenochtend maar snel aan het lopen zetten...
Ts serieusje paard heeft het écht niet koud hoor! Mijn pony van 24 staat met zn zomervachtje in de wei en dat kan hij prima hebben hoor. Jij bent een mens dus het is voor jou heel anders die tempratuur
BaileyMix schreef:Oh oh ben ik me echt heel erg aan het aanstellen? En ik was altijd zo'n harde!!
TurdusMerula schreef:Een lage temperatuur is niet koud voor een paard, combi aanhoudende regen en wind is dat...
Zolang ze genoeg te knagen hebben en liefst wat beschutting is het niet zo snel koud.
Overigens is fructaan 's nachts nou net niet zo een probleem.