Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiki1976 schreef:Lage muurtjes of tralie's op stal maakt sociaal (neus) contact mogelijk.
Maar ze staan dan nog wel binnen en stil.
LukieBradley schreef:Mijn veulen is nu bijna 9 maanden oud en waar ik heb van hem stond hij ook op stal.
In ieder geval in de nacht.
Hij staat toch graag binnen.
Bij mij staat hij in een uitloop waar hij binnen kan wanneer hij wil maar hij gaat toch echt veel binnen staan.
Zolang hij kan kiezen mag hij zijn gang gaan maar ben benieuwd als hij straks de wei op gaat wat hij gaat doen.
In vele gevallen is het gewoonte maar sommige paarden vinden het soms echt wel fijn!
Al is in mijn ogen geen enkel paard een binnen paard
Magrathea schreef:LukieBradley schreef:Mijn veulen is nu bijna 9 maanden oud en waar ik heb van hem stond hij ook op stal.
In ieder geval in de nacht.
Hij staat toch graag binnen.
Bij mij staat hij in een uitloop waar hij binnen kan wanneer hij wil maar hij gaat toch echt veel binnen staan.
Zolang hij kan kiezen mag hij zijn gang gaan maar ben benieuwd als hij straks de wei op gaat wat hij gaat doen.
In vele gevallen is het gewoonte maar sommige paarden vinden het soms echt wel fijn!
Al is in mijn ogen geen enkel paard een binnen paard
Maar jouw paard kan wel kiezen of hij binnen of buiten staat! En dat is heel waardevol