Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicky1963 schreef:damian23 schreef:Die van mij staat met de harry horse elite op de wei. Stevig genoeg en ze ventileren goed. Benen zijn eigenlijk nooit warm als ik ze af doe.
Idem.
MarlindeRooz schreef:Een paar uur per dag op weide?
Dus 20 uur of meer op stal?
Bah ik kan gewoon niet snappen dat mensen hun paarden zo opsluiten?
Als je je paard 24/7 op weide zet dan komen er geen blessuren want dan gaan ze niet uit hun bol en dan doen ze ook niet zo extreem gek.
f4bjheu schreef:zelf heb ik de hh elite ook voor tijdens het rijden, maat cob, maar omdat het elastiek te lang was deze allemaal inlaten korten (arabiertje) , 15 euro armer en je ziet er helemaal niets van ( laten doen door de dorps naaister) ik vind ze erg fijn ( licht, ademend en je kan ze helemaal ombuigen (dus minder steun))
maar voor op de wei? nee, dan zou ik als ik jou was voor deze gaan https://www.peerkeruitersport.nl/peesbe ... otech.html
ikkeniet schreef:Ik had mijn paard netjes in de peesbeschermers staan op het land.
Plotseling bedacht ze erg jolig te worden, en ze sloeg met haar achterbeen, net ietsjes hoger dan de peesbeschermers zaten, tegen haar voorbeen aan.
En daar sloeg ze zich een adellijke bloeding. ( wat we gelukkig zagen gebeuren. )
Kinke schreef:ikkeniet schreef:Ik had mijn paard netjes in de peesbeschermers staan op het land.
Plotseling bedacht ze erg jolig te worden, en ze sloeg met haar achterbeen, net ietsjes hoger dan de peesbeschermers zaten, tegen haar voorbeen aan.
En daar sloeg ze zich een adellijke bloeding. ( wat we gelukkig zagen gebeuren. )
Een adellijke bloeding??? Is ze van koninklijke afkomst?