Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Uniek90210 schreef:Voor de rest vind ik het al lang goed als iedereen netjes goedendag zegt en verder zijn eigen weg gaat. Ik hou er niet van om constant te worden omringd op stal maar ik ben dan ook geen overdreven sociaal persoon
Calanddra schreef:SaskiaKa schreef:Voor mij absoluut niet belangrijk. Als mijn paard goed staat is het goed. Het interesseert mij geen hol wat er verder onderling gebeurt, ik kom voor mijn paard en niet om vriendjes te maken.
Maar wat ik me dan afvraag, je komt daar toch voor je plezier en ontspanning? Hoe kan je ontspannen als jij je niet fijn voelt op een stal? Je komt er toch dagelijks...
Denk zelf dat als iemand zo denkt je dan beter af bent op bijv een klein prive stalletje. Dan kom je ook weinig tot geen andere mensen tegen
QueLee schreef:Wij doen op stal juist dingen om de sfeer te verbeteren, elkaar beter te leren kennen. Zo hebben we een 'stal whatsapp' organiseren we jaarlijks een onderlinge wedstrijd voor alle pensionklanten en de dag hiervoor gaan we met een aantal heel het erf over om alles klaar te maken. op de wedstrijddag zelf is er ook een barbecue!
linnnde schreef:QueLee schreef:Wij doen op stal juist dingen om de sfeer te verbeteren, elkaar beter te leren kennen. Zo hebben we een 'stal whatsapp' organiseren we jaarlijks een onderlinge wedstrijd voor alle pensionklanten en de dag hiervoor gaan we met een aantal heel het erf over om alles klaar te maken. op de wedstrijddag zelf is er ook een barbecue!
Sfeer bij ons op stal is erg belangrijk. Die stal app hebben wij ook. alleen escaleert het nogal eens. Er zitten veel vrouwen in die veel stoken en roddelen. Heb nu al een aantal x gehad dat ik de klos was. Ook deels omdat ik pas 16 ben (dus een makkelijk doelwit). Heb me nu dus ook verwijderd uit die app.
Dit kan zooooo veel kapot maken...