eilleen333 schreef:En een oude deken dan? Vanaf de kont dichtnaaien over de hele lengte en bij de borst open laten (of klittenband ofzo) dan kan je hem ophangen aan de borstsluiting en via daar spullen er in doen
Dat is 't m juist, ik heb geen oude dekens haha. Ik heb mijn paard nog net geen 5 maanden dus van oude spullen kan ik nog niet spreken 
Kan eens hier op stal rondvragen of op MP kijken naar een goedkoop tweedehandsje, dat kan misschien wel!
Gini schreef:SuperAssie schreef:Is dat ook stevig genoeg als een paard er aan gaat trekken?
Waarom moet een paard eraan kunnen trekken?
Je wilt het ook niet te stevig hebben. Als je paard ergens blijft achter hangen wil je liever de zak kapot dan je paard.
Verder hoop ik dat je een foto post als het af is, want ik zie het nog niet helemaal voor je hoe je het bedoelt.

Echt gewoon een zak? Is dat dan niet superonhandig om daar telkens je deken in te moeten frommelen?
De paarden staan bij ons voor de stallen om te poetsen/op te zadelen(zo: http://i60.tinypic.com/27yq1js.jpg ), en 'mijn' plekje is erg populair omdat je daar veel licht en bewegingsruimte hebt, dus de mensen uit de buitenstallen enz zetten hun paard voor mijn stal. Heb ik geen problemen mee, alleen sommigen kunnen hun tandjes/benen/hoofd niet bij zich houden en trekken dan overal aan waardoor de deken weer op de grond beland..
Uiteraard hang ik hem zo op dat het met één klik weer los is hoor 
Een foto zal ik posten, zal ook vanmiddag even een foto maken van hoe het er nu bijhangt, echt als een zooitje, aangezien de winterdeken nu thuis ligt, daar propte ik eerst alles onderin haha
Esmeralda schreef:maar waarom moet het in een zak?
bewaar je het in zijn box dan? dat hij er ook aan kan komen?
neem aan dat je die zak buiten de box bewaard toch? Anders kan je ook nog overwegen een bak/kist te menen. Bij de action hebben ze best grote bakken
Omdat ik gek word van het blijven wassen/oprapen/netjes terughangen van mijn spullen 
Het hangt niet in zijn box maar ervoor, en zoals ik al eerder zei staan daar dus paarden voor.
Een bak/box/kist/ton kan niet, want dan kan er dus geen paard meer voor staan en dat staat ook erg in de weg met voeren/opstrooien enz, omdat ze daar dan met die grote karren omheen moeten rijden.
chelle_dora schreef:600D is wel sterk hoor Tamara, dat krijgen ze niet snel stuk!
Ik heb nog een paar meter roze camoflage in 600D liggen, ik kan wel vragen of m'n vriend er wat van kan knutselen? Test ik het bij Dora d'r stal uit, en als dat werkt kan ik wel vragen of hij dan ook zoiets wil maken voor jou? Is het wel in roze camo stof maar als het werkt..

Nou ja, als het werkt dat werkt het haha! Ik kijk nog even wat mijn moeder op de markt kan vinden, en dan laat ik je wat weten via pb, goed? 
Urielle schreef:Ik zou tafelzeil nemen, kun je gewoon even met een vochtige spons langs en het is weer schoon.
Wel buiten de buurt van de paarden houden, want dat krijgen ze wel kapot gebeten.
Andere optie is gewoon een oude plastic zak van de dekens, met zo'n rits in, en een hanger met een ketting aan de spijlen van je box. Blijft het toch ook netjes in?
[img]http://www.huppa.nl/9758-8008-home/ankervormige-hoofdstelhanger.jpg[img]
Dan werkt dat dus al niet, aangezien ik het niet bij paarden uit de buurt kan houden.. Goed idee hoor, maar niet praktisch haha