Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TeSs2411 schreef:Hier de mijne..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij is bij mij gekomen met lang haar, helaas wegens eczeem alles afgeschuurd en heb er toen maar de schaar in gezet. Daarna nog een keer de scheermachine erover heen. Bovenstaande foto's zijn van een maandje geleden.
SuperAssie schreef:Je kan het beter scheren, ziet er netter en egaler uit. Geloof me, de schaar erin ziet er niet echt mooi uit
Blijheid schreef:SuperAssie schreef:Je kan het beter scheren, ziet er netter en egaler uit. Geloof me, de schaar erin ziet er niet echt mooi uit
Ik heb nog nooit geschoren, altijd geknipt en het ziet er hier netjes uit hoor(zie foto op pagina 1)
Het ligt vooral aan hoe stug en dik het haar is, hoe dikker en stugger hoe beter het blijft staan
Blijheid schreef:@SuperAssie; De foto hieronder is gemaakt op dezelfde dag als ik het voor het eerst kort geknipt heb, en ik denk niet dat ik het met scheren netter gekregen had. Of bedoel je dat je alle manen helemaal af wil scheren en dan bij laten groeien? Dat was bij mijn pony niet nodig namelijk, bleef meteen rechtop staan
[img]http://www.freebits.nl/images/913Jottum37.jpg[img]