en als ik vragen mag, waarom doen mensen het hele bos er af ?
Bij mijn (toenmalige) verzorgpony had iemand met een schaar hele happen eruit geknipt(was niet geschuurd want het was allemaal zo 'recht') dus was het wel nodig want het zag er écht niet meer uit, we hebben het daarna gewoon weer laten bijgroeien en nu is het weer even lang, Heeft denk ik 2 jaar geduurt of zo, dus het valt nog wel mee haha
xClaudiaaL
Geplaatst: 25-03-14 16:55
hielkebro schreef:
en als ik vragen mag, waarom doen mensen het hele bos er af ?
Reden om ze af te doen was omdat ik hem groter wou laten lijken en sportiever, maar ga ze niet meer afdoen.
Zijn manen zijn nu zo dik dat ik er niets mee kan doen letterlijk en hij zelf continu zit te schudden:+
van dit:
naar dit:
terug naar dit
Patty14
Geplaatst: 25-03-14 22:29
karev schreef:
Leuk patty!! Had ie ook een hele dikke bos?
Jaa behoorlijk! Op de foto lijkt t niet heel dik. Maar in de Zomer of met warm weer was t niet te doen! Broeide helemaal. En met mennen zat alles tussen het tuig
Tessa_93: gaaf! Ik heb een haflinger met een soortgelijke coupe. Heel soms denk ik wel eens: en nu knip ik alles af. Maar dat kan ik dan toch niet over m'n hart verkrijgen. Hoe lang heb je er over gedaan voor het zo lang was?
_Dracarys
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-14 23:17
mkr_78 schreef:
Tessa_93: gaaf! Ik heb een haflinger met een soortgelijke coupe. Heel soms denk ik wel eens: en nu knip ik alles af. Maar dat kan ik dan toch niet over m'n hart verkrijgen. Hoe lang heb je er over gedaan voor het zo lang was?
Thanks !
Er is 2 jaar over gedaan
xClaudiaaL
Geplaatst: 27-03-14 23:35
Tessa_93 schreef:
Haha die hoef je voorlopig niet meer te knippen
Binnenkort (als ze het scheerapparaat aanvaardt) gaat het scheerapparaat eroverheen
_Dracarys
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-14 00:01
Diertjec schreef:
Tessa_93 schreef:
Haha die hoef je voorlopig niet meer te knippen
Binnenkort (als ze het scheerapparaat aanvaardt) gaat het scheerapparaat eroverheen
Dat zou dr wel goed staan ! je kan ook gewoon alles afknippen met de schaar hoor haha