Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
midori schreef:Hier in Zweden is er een wet die zegt dat je paarden minimaal ... (ben even bergeten precies hoe veel) uur buiten moeten staan. Als je ze dus de hele winter 24/7 op stal hebt staan kun je daar flinke boetes voor krijgen! Ik vind het een hele goede wet
![]()
Een paard moet echt niet de hele winter op stal staan, als je geen mogelijk hebt om je paarden 's winters een paar uur los te laten kun je (daar) geen paarden hebben! Imo
Ceriadwen schreef:midori schreef:Hier in Zweden is er een wet die zegt dat je paarden minimaal ... (ben even bergeten precies hoe veel) uur buiten moeten staan. Als je ze dus de hele winter 24/7 op stal hebt staan kun je daar flinke boetes voor krijgen! Ik vind het een hele goede wet
![]()
Een paard moet echt niet de hele winter op stal staan, als je geen mogelijk hebt om je paarden 's winters een paar uur los te laten kun je (daar) geen paarden hebben! Imo
maar hoe kan ze nou haar stalprobleem oplossen?
midori schreef:Ceriadwen schreef:
maar hoe kan ze nou haar stalprobleem oplossen?
Een andere plek zoeken? Of idd een schuilstal bouwen bij haar buitenweide!
BrendaRoosje schreef:24 uur stal ja, maar ze gaan er bijna iedere dag uit voor een wandelingetje, een ritje of dergelijke.
Yvank_ schreef:Dit is zo en ik ga er werk van maken kijken of de paarden de winter gewoon 24/7 op het land kunnen staan, maar het probleem is nu juist dat de stal 5Km van het weiland vandaan is en daar kan ik niet zomaar ff heen. Als het niet ECHT koud word kunnen ze makkelijk het weiland op want er is ook een schuilstalletje.Ik ben het er ook mee eens dat een paard niet 24/7 op stal hoort. Maar vergeten we niet dat ts (teminste volgens profiel) 10 jaar is.... Die is compleet afhankelijk van haar ouders.