AmanchoLover"]
[quote="duivelintje"][quote="AmanchoLover"]
[quote="BlanCarla schreef:Informeer mss eens bij pony's die je ergens in de buurt ziet staan(indien die er zijn
![]()
),..? ga dan naar de eigenaar op zoek, en vraag het ze gewoon eens op een beleefde manier? Een nee
heb je, een ja
kan je krijgen
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes
Dat is juist het probleem er zijn geen paaden bij mij in de buurt niet echt veel
[/quote]
geen paarden / pony´s bij jou in de buurt? kijk je wel verder dan alleen je eigen straat dan? er zijn zowiezo al 2 manege´s 1 in spijkenisse zelf en 1 in hoogvliet (vlak bij de brug richting ri-rho). verder zijn er een paar stukjes land waar ik van de zomer paarden heb zien staan.
ik zeg niet dat er verzorgers gevraagd worden daar, maar bijv. alleen al op de manege van spijkenisse staan ontzettend veel paarden probeer het daar gewoon eens zou ik zeggen en spijkenisse is nou niet zo groot dat het 1 en ander niet aan te fietsen is. verder staan op de kinderboerderij vlak bij de metro geen pony´s?
zoals je ziet staan er zat paarden in spijkenisse, je moet alleen even zoeken (probeer ook eens een gouden gids, daar staan misschien nog meer stallen in de buurt in.
[/quote]
Ik weet dat er manege's zijn in de buurt.
Maar daar rij ik nie en ik ga nie naar een manege waar ik de weg nie weet en waar ik niemand ken. en dan vragen of ik een paard mag verzorgen.
Dat is onbeleefd.
[/quote]
Wat ik altijd vroeg is: Heeft u nog hulp nodig met het verzorgen van uw paarden?
Dat is toch niet onbeleefd? Iig succes!
(indien die er zijn
),..? ga dan naar de eigenaar op zoek, en vraag het ze gewoon eens op een beleefde manier? Een nee
heb je, een ja
kan je krijgen