Gini schreef:Kimmej, dat dit niet het meest informatieve topic op bokt is, dat klopt. Maar doelloos is het voor mij niet. Ik wil de exacte reden gewoon niet delen op het wereldwijde web.
Regiogebonden vind ik een heel abstract begrip, want je ziet eigenlijk in dit topic dat mensen voor dat bedrag grofweg hetzelfde verlangen. Is het niet zo dat in duurdere regio's er gewoon meer hippische luxe complexen zijn en in goedkopere regio's is het vaker een wei met schuilstal en buitenpiste.
Ik persoonlijk zou niet weten hoe ik mijn regio moet noemen. Je kan hier je paard stallen voor 140 euro, maar even verder betaal je 350 euro voor niet zo heel veel meer faciliteiten. Ik zou dat regiogebonden dus eigenlijk wel betwijfelen. Volgens mij is de grootste factor nog altijd WAT je precies aanbiedt.
In de randstad is gewoon minder grond beschikbaar, dus minder agrarische bedrijven/paardenhouderijen. Dus zijn er minder plekken om je paard te stallen, dus is het duurder

Hier in de omgeving moet je toch heel erg goed zoeken om iets onder de 250 euro te vinden