Dat is toch niet de discussie hier, mag hopen dat dit hele topic nu niet daar over gaat, dan zijn er honderden andere topics waar we naar kunnen verwijzen.
Ik zou niet gaan rouleren, maar de laatste groep wel langer buiten laten staan. Ik begrijp wel dat ze het vervelend vindt dat haar paard minder buiten komt dan de paarden in eerdere groepen.
ingvdh
Geplaatst: 24-02-14 16:03
ik zou ook niet bij zijn met dit systeem, rouleren zou niet mijn voorkeur hebben, maar het kan wel eerlijker verdeeld worden.
Als je alleen 's avonds kan rijden (zoals de meeste werkende mensen) houdt het huidige systeem nl in dat als je paard in de 3e groep zit het rijden altijd ten koste van het al weinige losgooien zal gaan en je paard dus minimaal buiten komt en pas in de middag/avonduren.
Ik kan begrijpen dat jij er geen problemen mee hebt, maar die van jou komt royaal buiten. Tenzij jij een ander tarief betaald zou ik het ook ter discussie stellen, groep 3 komt er echt bekaaid vanaf.
Edit, foutje eruit gehaald, had verkeerd gelezen.
joyce B
Ik zou zeggen wel regelmaat houden, maar de groepen samenstellen in overleg met de eigenaren. Er zijn ook eigenaren die in ploegendiensten werken en juist wel overdag gaan rijden, voor zulke mensen is de avondgroep (of 's nachts buiten) weer handig terwijl als iemand full-time werkt overdag die juist 's avonds bezig wil en paard liever overdag er uit heeft.
Maar wel eerlijker verdeeld. Dus de 3e groep er langer uit waarvan in elk geval een deel in het daglicht.