Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Appelflapje schreef:skibby schreef:
Bedoel je hier mee om de spullen achter te houden ? Of dat de eigenaar het door mag verkopen? Ik heb hier geen verstand. Snap wel van de spullen achter achter houden.
Nee, doorverkopen mag niet. Hij kan alleen wachten met het teruggeven van de spullen totdat er betaald is.
wand zij zei dat zij in een super stal stond en dat zij alles zelf betaalde.
Haar vrientje was er ook bij, wat een goedzak
n geloofd de haar helemaal en de rest ook behalve ik
. Ik was haar spug beu en trok mijn mond wel eens open en hart en hoe, wauw dat deed me goed.Ik zei gij vieze vuile erste klas oplichtster dat je bent ,met je t##ten kast die zo wat er uit knallen omdat ze te strakke kleding aan had en als je bukt dan kijken we recht in je k#t schaam jij maar goed wand wat je nu zege klopt geen bal van jij betaald helemaal niks en jij ben je spullen kwijt ook de zadel van hier van hier die bij ons was. haar kop zo rood als
wist niet wat ze hoorde en haar goedzak vriend ook niet, wat zege je nu? Bel maar de eigenaar en vraag het hem. die avond kreeg zij
horentjes en kon mijn kop wel in slaan
. daar sta je daar en liet me niet kennen dus ik bleef ook staan de hele avonds. Toen het eenmaal er uit was voelde dat erg goed
.ik heb ook gehoord dat zij naar onze stal was gekomen om te praatte, dus eind al goed zal ik zege.