Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chellebel21 schreef:Ik laat idd de omheining ook staan. Rotte palen vervangen en prikkeldraad eraf. Beoband aan de bovenkant en lijn schrikdraad die uitsteekt naar binnen en lijntje ertussenscheelt een hele hoop geld en kan ik mooi aan de container nog een afdak maken!
inma schreef:Omheiningen. Het blijft lastig.
Ik heb ooit eens een bak gemaakt met deze omheining http://link.marktplaats.nl/a1000166027
Zag er echt supermooi uit en was een fijne omheining.
Helaas heb ik alleen een paard wat graag aan hout knabbelt (ook tussen de stroomdraadjes door), en aangezien dit vrij zacht hout was, was dat dus niet zo een heel erg succes.
Ik heb toen ook overwogen om permanent kabel te gebruiken, dat is ook nog wel interessant om je in te verdiepen. Ik ben toen ook bij mensen wezen kijken die dat hadden en die waren er erg over te spreken, zag er ook heel netjes uit. Maar ik heb dat zelf nooit gebruikt.
Nu door een verhuizing heb ik een paddock gemaakt met het band uit de advertentie die jij net plaatst. Bevalt tot nu toe goed. Ik vindt het tot nu toe een goede en fijne omheining. Het geeft voor mijn gevoel toch iets meer stevigheid dan een draadje, die naar mijn idee altijd makkelijk kapot kan gaan. Dat is met dit band lijkt mij een heel stuk minder. Zit verder ook stevig vastgeschroefd. Houd er wel rekening mee dat je het band nog een keer na moet spannen. Aangezien het van rubber is zakt dat wat uit. Wij hebben het nu 2 maanden zitten en gaan zodra het wat warmer is het band naspannen want het zakt nu al aardig uit.