Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IHN schreef:Ts, het kwam zo op mij over vanwege je zinnetje dat ze te lui zijn om geld uit te geven. Als de paarden van jou zijn kan ik me voorstellen dat ze daar niet voor willen gaan betalen (al zou mijn dochter gewoon geen pony mogen als ik zelf er niet aan wilde of kon bijdragen). Maar waarom doen ze nu moelijk dan, dat het prikkeldraad moet zijn? Dat vind ik wel weer vreemd namelijk (het zijn jouw paarden, je betaald het zelf, en zij bepalen waar je je geld aan uitgeeft??)
vuurneon schreef:IHN schreef:Ts, het kwam zo op mij over vanwege je zinnetje dat ze te lui zijn om geld uit te geven. Als de paarden van jou zijn kan ik me voorstellen dat ze daar niet voor willen gaan betalen (al zou mijn dochter gewoon geen pony mogen als ik zelf er niet aan wilde of kon bijdragen). Maar waarom doen ze nu moelijk dan, dat het prikkeldraad moet zijn? Dat vind ik wel weer vreemd namelijk (het zijn jouw paarden, je betaald het zelf, en zij bepalen waar je je geld aan uitgeeft??)
Nou ja, als het land in hun beheer is en de ouders eigenaar cq huurders zijn dan kan ik mij voorstellen dat ze niet willen dat er iets aan verandert als zij er niet achter staan.
Ik mag in onze tuin ook niet even de omheining veranderen, ook al zou ik het zelf betalenhet is de tuin van mijn ouders, zij beslissen.
Ts, ik zou gewoon een plan op papier zetten. Met woordenwisselingen kom je nergens. Met alles op, teken het uit hoe je het voor je ziet, maak een keurig schema met de kosten (vandaar het opmeten) en laat dat eens zien aan je ouders. Als je komt met een concreet plan, is het makkelijk om te laten zien wat je bedoelt. Daarvoor hoeft het prikkeldraad niet weg, maar kun je (zoals ik het zelf heb) bv ook stroomdraad ervoor langs doen.
kohtje schreef:Wat is dat toch tegenwoordig dat ouders vinden dat kinderen het maar zelf uit moeten zoeken?
Jij bent minderjarig dus verantwoording is voor hun.
Citaat:wij hebben 3 ponys aan de ijssel staan die telkens door de omheining heen gaan, natuurlijk is dit niet de bedoeling! mijn ouders hebben hun paarden daar echter altijd achter prikkeldraad gehad en dat wil ik niet. nu telkens ruzie met mn ouders en moet er toch eens een omheining komen. helaas is stroom geen optie en een houten hekwerk word weggesleurd door het water als dat omhoog komt. ik ben radeloos weet een van jullie een goede oplossing?