Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MargrietJonk schreef:Tja Gamblerscup. Daar je heb je een punt. Zoveel mensen zoveel wensen, zoveel waarschuwen en zoveel tips! Zelf heb ik niet de molen aangedragen of gekocht hoor, het is de stalhouder zelf.
@ MissChrys: Bedankt voor de tip! T.Z.T zal ik eens kijken of het nodig is.
@Floresta: Alleen als het niet teveel moeite is zou ik graag een fotootje willen zien.
Iedereen alvast bedankt voor jullie mening, en reacties.
MargrietJonk schreef:Het had een ander verhaal geweest als het nog veel kleiner was geweest (5 meter). beweging is nog altijd beter dan in een stal laten staan van 3 bij 3 zei hij nog als afsluitende zin.
Evelienepien schreef:Aiai![]()
Wat gaat je stalhouder toch doen?
Voltes van 10 m komen niet voor niets pas bij dressuur aan de orde in de iets hogere klasses ivm balans + verder getraind paard. Nu is dit maar een stapmolen maar persoonlijk zou ik mijn paard liever op stal houden dan in zoiets laten lopen
.
En ja, noem mij maar een dierenbeul dan ...
Zeker met jonkies, poeh![]()
Ben je wel van plan om er zelf gebruik van te maken?
GamblersCup schreef:Zoveel mensen, dierenartsen en bedrijven die zeggen dat het alleen geschikt is voor minipaardjes, 1 dierenarts die het niet erg vindt (natuurlijk niet, met blessures en slijtage komen juliie natuurlijk bij hem geld brengen!) en dus tóch doen. Toppunt van domheid. Veel succes.
MargrietJonk schreef:Bijvoorbeeld een warming up of cooling down alvorens het rijden of er na.