Volgens mij kwam ze toen twee/ drie keer per week, dus was ongeveer 100 tot 125 euro pm kwijt voor het mesten. Om en nabij de 3 euro per keer per stal dus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
apollootje schreef:Zij kwam wel met een voorstel, maar dat voorstel vond ik niet in verhouding staan met de tijd die ik dan dagelijks extra bij mijn paard moet besteden. Misschien zit ik ook wel helemaal fout en was het een top aanbod!
Daar wil ik dan nu graag jullie mening over
Als ik zelf dagelijks de stal ga mesten van mijn paard, welk bedrag vinden jullie dan reel om in mindering te brengen van het stalgeld?
Rocamor schreef:Laten we de zaak dan eens omdraaien, aangezien je al meerdere malen hebt aangegeven dat je je mening evt wel wilt herzien. Wat vind JIJ een redelijke vergoeding? Dan kunnen wij aangeven waarom WIJ dat wel of niet rechtvaardig zouden vinden.
apollootje schreef:Ik mag de mening toch hebben? Dat ik niet voor een hele kleine financiele compensatie zelf wil mesten.
Het kost mij dan iets extra tijd bij mijn paard én het verplicht mij om elke dag naar stal te gaan, iets waar ik dan uiteraard wel zelf voor kies. Maar ik mag dan toch ook vinden dat ik een korting op het stalgeld reëel vind?
Ik maak verder niemand zwart, ik vraag enkel om meningen en ervaringen. Misschien zit ik ook wel helemaal fout te denken, dan worden mijn ogen nu weer geopend. Daar sta ik dan ook zeker wel voor open