Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elinebakker schreef:Ohjee ik krijg plaatsvervangend pijn als ik sommige dingen hier lees.. Ijzeren roskam? Flink raggen? Autsj!
Mijn pony heeft ook zeer regelmatig diarree, maar heb hier geen warm water. Ik laat het inderdaad ook opdrogen en dan smeer ik het in met een handcreme, maar babyolie lijkt me inderdaad nog beter. Het wordt dan zacht en dan haal ik ht met de hand er een beetje uit. Nog niet de ideale manier gevonden, maar het zit zo dicht op de huid daar dat roskammen etc echt geen optie is, arme pony!
Ingrid_92 schreef:elinebakker schreef:Ohjee ik krijg plaatsvervangend pijn als ik sommige dingen hier lees.. Ijzeren roskam? Flink raggen? Autsj!
Mijn pony heeft ook zeer regelmatig diarree, maar heb hier geen warm water. Ik laat het inderdaad ook opdrogen en dan smeer ik het in met een handcreme, maar babyolie lijkt me inderdaad nog beter. Het wordt dan zacht en dan haal ik ht met de hand er een beetje uit. Nog niet de ideale manier gevonden, maar het zit zo dicht op de huid daar dat roskammen etc echt geen optie is, arme pony!
Hier hetzelfde geval. Pony is ook erg gevoelig bij de billen en wil daar echt geen harde borstel of roskam in de buurt hebben. Krijg het ook niet losgepeuterd... Zit ook een beetje met mijn handen in het haar hoe ik het weg moet krijgen, want wij hebben hier ook geen warm water en het is te koud om nu met koud water te gaan wassen.
Ik lees even mee!
elinebakker schreef:Ohjee ik krijg plaatsvervangend pijn als ik sommige dingen hier lees.. Ijzeren roskam? Flink raggen? Autsj!
Riannetjehh schreef:Ik heb er ook een met poepbillenTot nu toe nog alleen geprobeerd met een borstel. Wel 1 keer gewassen met zeep maar ik heb geen tijd (of zin
) om dat iedere keer te gaan doen.
Hoe werkt dat met de babyolie? Is het een soort vervanging voor normale zeep? Of komt daar geen water aan te pas?
Mendy1984 schreef:Riannetjehh schreef:Ik heb er ook een met poepbillenTot nu toe nog alleen geprobeerd met een borstel. Wel 1 keer gewassen met zeep maar ik heb geen tijd (of zin
) om dat iedere keer te gaan doen.
Hoe werkt dat met de babyolie? Is het een soort vervanging voor normale zeep? Of komt daar geen water aan te pas?
gewoon met babyolie insmeren geen water
als de huid/haar vet word kun je het vuil er vanaf poetsen