Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De hoeven van mijn jaarlinger zijn ook best een lange tijd te lang en gescheurd geweest, simpelweg omdat ze de hoefsmid niet gewent was. Natuurlijk is écht te lang niet goed, maar beetje brokkels dat kan niet heel veel kwaad. Maartje1990 schreef:Wie zegt dat er sprake is van mok? En ''wat dunner'', mijn paarden zijn nu ook ''wat dunner'', zeker mijn jaarling, die hoort ook niet dik te zijnDe hoeven van mijn jaarlinger zijn ook best een lange tijd te lang en gescheurd geweest, simpelweg omdat ze de hoefsmid niet gewent was. Natuurlijk is écht te lang niet goed, maar beetje brokkels dat kan niet heel veel kwaad.
En er is dus een heuvel? Nou, prima hebben ze een plek om droog te staan dus. Lijkt mij een beetje onnodig om hier de politie of de dierenbescherming voor te gaan lopen bellen. Prima, paarden lekker buiten in de wei. Al die arme paarden die nu helemaal of bijna 24 uur per dag opgesloten zitten in een stal, dáár zou de dierenbescherming voor moeten worden gebeld. Niet voor deze paarden.