er is maar 1 oplossing: verbieden, die shetten!
ik had er ook eentje. Kom ik thuis van werk, geen shet te zien...helemaal in paniek (weg ernaast)...hoor ik ineens gehinnik boven mijn hoofd....staat ie op zolder. Hout was ook nog rot, dus ik zag al 200 kilo naar beneden kletteren...enfin..ding vastgezet en buurman opgehaald (want naar beneden kon ie ineens niet meer natuurlijk).
Ijzeren stalhek sloopte hij ook gewoon.
Nu heb ik weer zo'n monster staan die als ze de kans krijgt overal doorheen gaat. Beestje was er net een dag..had haar bij haar vriendje gezet (Waar ik haar voor opgehaald had, omdat ik dacht dat hij haar miste)...na 1 dag liep madam al onder de benen van mijn Fries door die normaal echt niet zo lief is naar andere merries, maar nu mij stond aan te kijken van: baas, wat heb je nu toch voor een rat opgehaald? Hekjes....zijn er om opengemaakt te worden. En dat ene plukje hooi, wat net buiten bereik ligt is te lekker om te laten liggen, dus ook het draad voor de stal werd elke nacht gesloopt (en mijn tv op de grond gegooid...snik). Maar nu ben ik haar te slim af...ik bleek gewoon nog deuren te hebben, dus die heb ik er weer ingezet. Ik doe elke avond het draadje even ergens omheen slaan, zodat zij het idee heeft dat ze me weer te slim af is en me de volgende ochtend heel blij staat aan te kijken: kijk, baas...heb het weer geflikt! Wat ze niet weet, is dat ze het draadje mag slopen, want er kan verder niets gebeuren daar....en zo komt zij niet op de gedachten om weer door een ander draadje heen te gaan....gaat nu al een kleine maand goed

(nadat ze voorheen 2 keer voor het hek te wachten stond, tot ze er weer in mocht na haar uitstapje).