Bak weer begaanbaar maken? -> Modderzooi...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:38

Ik vind het trouwen erg raar dat je als pensionner daar zelf voor moet opdraaien, imo betaal je toch voor een beetje deugdelijke faciliteiten.
Laatst bijgewerkt door barbar op 02-01-14 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Machomannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 23:40

@Tamary, de stalhouder wil er helaas niks aan doen.. Vandaar de gedachte/vraag om zelf eventueel iets eraan te veranderen.

@Sammie, mijn biezen pakken zal ik om alleen de bak niet doen. Mijn paardjes hebben hier een mooie weide. Lekker de ruimte om de benen goed te strekken. Kwa kosten valt het in de maand ook mee. (250 euro voor een hectare, per maand).
Er zit een mooie schuilstal bij, van vier bij zes.

De bak alleen is geen reden tot vertrek. Zeker niet gezien ze daarna nogmaals zouden moeten verhuizen zodra ik mijn huis verkocht heb.

Machomannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 23:41

barbar schreef:
Ik vind het trouwen erg raar dat je als pensioenen daar zelf voor moet opdraaien, imo betaal je toch voor een beetje deugdelijke faciliteiten.

Ik persoonlijk zelf ook. Ik riep eerst ook hard, ik betaal niks voor zijn bak!
Echter willen mijn stalgenooitjes toch een en ander veranderen.
Vandaar dat ik toch besloten heb mee te doen. Gezien ik er ook profijt van zal hebben zolang het duurt.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 00:23

Machomannie schreef:
barbar schreef:
Ik vind het trouwen erg raar dat je als pensioenen daar zelf voor moet opdraaien, imo betaal je toch voor een beetje deugdelijke faciliteiten.

Ik persoonlijk zelf ook. Ik riep eerst ook hard, ik betaal niks voor zijn bak!
Echter willen mijn stalgenooitjes toch een en ander veranderen.
Vandaar dat ik toch besloten heb mee te doen. Gezien ik er ook profijt van zal hebben zolang het duurt.

Dan moeten jullie samen om de tafel gaan zitten en kijken hoeveel geld er is. Pas dan kun je naar oplossingen gaan kijken. Echter zou ik blijven kijken naar een lange termijn oplossing ipv knal er een vrachtwagen zand in. Niet alleen omdat het niet veel langer dan tot de zomer zal helpen, maar ook omdat zo aan een in de zomer wel goede bak prutsen wel eens tot een 12 maanden niet bruikbare bak kan leiden.

Machomannie

Re: Bak weer begaanbaar maken? -> Modderzooi...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 00:30

Daar heb je helemaal gelijk in. Zo hadden wij er nog niet over nagedacht.
Ik ga dit in de groep gooien! :j

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 00:32

Waar ik de bak van gebruik heeft leem in de bak en een drainage pomp alleen werken die niet helemaal goed.

Vanlaastst was het zo erg... ze heeft hem toen gewoon helemaal losgetrokken met een trekker en vervolgens weer goed gesleept en aangereden en vlak gemaakt.
Je hebt dan wel een relatief zware bak maar na een week is hij zo weer aangestampt.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 01:02

Omdat dit topic is geopend door een schaduwaccount wordt het gesloten.