je hebt er 2 in zeist, die ik bedoel is een stuk groter en wat luxer (vind ik dan
). Die zit op de noordweg.Bij ons komen ze wisselend 2-4 uur per dag buiten. Wisselt per weer. Ze gaan per groep net zoals op de weide (merries, ruinen en pony's). Op t moment staan de merries en de pony's samen in de grote paddock, op de 2 gravende merries na, die staan in de andere paddock. De grote paddock is nl net helemaal vernieuwd, wel heerlijk want zelfs nu met die regen soms blijft hij altijd droog
maar door deze 2 groepen samen te voegen staan ze lekker lang buiten. De ruinen staan ook in de grote paddock samen, maar dat is een grotere groep. In het weekend is het onderling buiten zetten, maar iedereen helpt mee op stal en we zorgen er eigenljik altijd wel voor dat alles buiten komt
sowieso zetten we ze dan in dezelfde groepen als doordeweeks buiten. Ik probeer ze in t weekend toch altijd wel 3 uur buiten te hebben. 
het is daar onwijs klein, het land is minimaal en ze staan hier nu ook nog op waardoor het stuk gelopen wordt.
dat is wel een heel flink maandbedrag!