Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LindaAmira schreef:Ik ben al 4 jaar op hetzelfde adres met mijn verzorgpaard maar t is gewoon bij een boer thuis, helemaal geen probleem want inhoud niks te betalen Maarten eb inkook niks.
LindaAmira schreef:Geen stallen dure paarden staander of geen weer altijd buiten, en er is pas een bak op 20 min lopen.
LindaAmira schreef:Nu t weer weer slechter word heb ik t helemaal gehad en zit ik rover te denken om m over te nemen maar als ik op internet kijk betaald iedereen een paar honderd euro.
Toydoll schreef:LindaAmira schreef:Ik ben al 4 jaar op hetzelfde adres met mijn verzorgpaard maar t is gewoon bij een boer thuis, helemaal geen probleem want inhoud niks te betalen Maarten eb inkook niks.
Wat??? Geen probleem, want inhoud, inhoud wat?
Maarten eb inkook niks? eb = en neem ik aan, Maarten en inkook niks. Inkook? Wie is Maarten?LindaAmira schreef:Geen stallen dure paarden staander of geen weer altijd buiten, en er is pas een bak op 20 min lopen.
Geen stallen, dure paarden, wat met dure paarden? Staander?LindaAmira schreef:Nu t weer weer slechter word heb ik t helemaal gehad en zit ik rover te denken om m over te nemen maar als ik op internet kijk betaald iedereen een paar honderd euro.
Rover? rover de auto?
LindaAmira schreef:Hallo bokkers!
Ik ben al 4 jaar op hetzelfde adres met mijn verzorgpaard maar t is gewoon bij een boer thuis, helemaal geen probleem want ik hoef niks te betalen maar dan heb ik ook niks. Geen stallen de paarden staan daar altijd buiten, hij heeft namelijk geen stallen dus ik midden in de winter staanze buiten. er is pas een bak op 20 min lopen.
Nu t weer weer slechter word heb ik t helemaal gehad en zit ik erover te denken om m over te nemen maar als ik op internet kijk betaald iedereen een paar honderd euro.
Ik hoef geen luxe maar wel graag stallen en een bak.
Wat betalen jullie voor t stallen en wat zit daar bij?