bijna alles is duur... die nieuwe rubberen stalmatten zitten ook snel tegen de 40 euro per m2. 2e hands moeilijk te vinden helaas. Wel stukken goedkoper dan een matras inderdaad
Als je zoekt op speeltuintegels van rubber, dan ben je goedkoop uit voor dezelfde kwaliteit. En toen ik 2 weken geleden zocht, was er veel te vinden! Die heb ik (zie pagina 1). Ze zijn dik, laten vocht door en niet glad. Ik was 100€ kwijt voor 10 m2. En dan was ik nog vergeten af te dingen ook .
Ik heb rubberen tegels in de stal die je aan elkaar kunt klikken. Ze laten alleen geen vocht door, maar dat maakt me niet uit. Ze zijn gemaakt van gerecyclede autobanden en waren niet zo duur.
joyce B
Das vlakbij ons Olympia96, maar ik kom op 20 euro/m2? Had net 2 weken geleden nog gezocht...
Olympia96
Geplaatst: 04-12-13 21:23
Ik zou hem even bellen Joyce. Hij heeft heeeeel veeeeeel matten die niet allemaal op MP staan. Edit: ik had zwarte matten, en daar waren wat hoekjes uit. Daarom gingen ze voor zo weinig. Maar ik weet dat hij zelfs nog goedkopere had dan die ik had. Maar wel goede kwaliteit.