Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tigra_ schreef:Anoniem schreef:heb je dan ook extensions die je in en weer uit kan doen? ik dacht dat je ze gewoon vastmaakte
[ Afbeelding ]
Anoniem schreef:wauw tilmal, respect dat je die staart gewoon meegenomen hebt haha en knap dat t gelukt is!
Tilmar schreef:Anoniem schreef:wauw tilmal, respect dat je die staart gewoon meegenomen hebt haha en knap dat t gelukt is!
Geloof me... ik moest echt even slikken hoor... Zo'n grote slager in een bebloede witte jas die triomfantelijk een ongelofelijk gore plastic zak omhoog houdt.. "alstublief mevrouwtje, hier zijn uw staarten".
Het is al een heel aantal jaren geleden, maar ik weet het nog precies.
Snollygoster schreef:Voor het uiterlijke vind ik het onzin, tenzij het voor een wedstrijd of zo is. Maar moest het nu echt problematisch zijn zou ik het wel doen.
Naar 't schijnt kan je nu zelfs een kleurtje zetten
wilma12 schreef:Zoals bovenstaande fotos van mij laten zien voor het uiterlijke vind ik het dus geen onzin. Een paard hoort een staart te hebben. Mijn paard staat hele dagen in de wei, ook in de zomer. Ik zou er maar niks aan gedaan hebben, dan werd ze compleet lekgestoken... En wat te denken voor verweer in de kudde.
_dreamer, het zier er 100 % natuurlijk uit ze had zelf een mega dikke staart eerst. Ben echt blij dat dit mogelijk is.