Melanie_B schreef:Donna89 schreef:Ik heb op een stal gestaan waar ik het vlas zelf aanleverde dus zelf betaalde.
Boven op het stal geld
Misschien is dat een optie?
Les van 1 persoon is voor mij wel een beperking
Niet iedereen kan met 1 instructrice en niet iedereen heeft de mogelijkheid om dan op een andere locatie te lessen.
Dat zou voor mij dus wel een minpunt zijn.
Over de les, dat zou nog besproken moeten worden (voor ons). Kan wel eigen instructie laten komen bij ons dan, maar ik verwacht dat je dan bijvoorbeeld moet gaan werken met 'bak huren' ivm meerdere klanten.
Bak huren? de meest logische constructie vind ik zoals die bij ons op stal gaat.
We hebben een lijstje hangen met wie wanneer les heeft. Iedereen mag daarbij rijden (daar betaalt ook iedere voor, voor bakhuur) Dus beetje vreemd als ik heel de dag zou moeten werken, en savonds mijn 3 paarden niet zou kunnen doen omdat iemand anders les heeft.
Ik vind als iemand les wil en niemand daarbij mag rijden, moeten ze maar op locatie gaan lessen. En anders zou het geen probleem moeten zijn als er nog 2 of 3 personen bij rijden. Mits deze natuurlijk wel een klein beetje rekening houden met degene die les krijgt.
Dit levert bij ons ook nooit problemen op (en dan hebben we het over dressuur en springruiters door elkaar).
Zelf zou ik nooit willen staan op een stal waar eigen lesgever niet welkom is, of waar ik niet kan rijden wanneer het mij uit zou komen.