Kleemans schreef:Gewoon doen, in Nederland krijg je altijd eerst een waarschuwing.. dus als het dan echt niet mag, kun je het nog altijd weghalen
Verplaatsbaar en afbreekbaar. Zou het ook gewoon doen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LukieBradley schreef:Ik herinner me ineens iets van een tijdje terug wat op facebook rond waarde.
Een man mocht ook geen schuilstal neerzetten (weet niet of het in nl was) maar had ipv daarvan een reuze tafel en stoelen gebouwd (oftewel een moderne soort schuilstal) en dat mocht blijkbaar wel?
Geniaal idee, ik zou het gewoon doen gohya, bij ons hebben 2 containers gestaan (niet eens als schuilstal) en toen de gemeente kwam hebben ze alleen gewaarschuwd en uiteindelijk vertrok de 2de pas een jaar laten en in tussentijd niets gehoord.
gohya schreef:Ja ik ga het doen,volgende week ga ik beginnen,me zoon helpt me mee.
Het hok voor de spullen word 3.60m x 3.60m. de schuttingdelen zijn n.l. 1.80m x 1.80m.
Ik moet effe kijken hoe ik de hoogte ga doen,want de kasten zijn bijna 2 m. hoog.Miss. iets van Bielzen eronder leggen? alleen zijn bielzen zo ontzettend zwaar.
Iemand een idee waar ik de schuttingdelen op kan zetten? het moet iets zijn van minimaal 30cm hoog.
Als dit hok af is,wil ik onder de bomen een afdak maken van 4 palen en een houten dak erop en daaroverheen zeil.Ik wil wel graag 4 uitvluchten hebben voor de paarden,zodat ze elkaar niet in een hoek kunnen trappen.Het gaat er tenslotte om dat ze droog het kuil kunnen eten.
SuperAssie schreef:LukieBradley schreef:Ik herinner me ineens iets van een tijdje terug wat op facebook rond waarde.
Een man mocht ook geen schuilstal neerzetten (weet niet of het in nl was) maar had ipv daarvan een reuze tafel en stoelen gebouwd (oftewel een moderne soort schuilstal) en dat mocht blijkbaar wel?
Geniaal idee, ik zou het gewoon doen gohya, bij ons hebben 2 containers gestaan (niet eens als schuilstal) en toen de gemeente kwam hebben ze alleen gewaarschuwd en uiteindelijk vertrok de 2de pas een jaar laten en in tussentijd niets gehoord.
http://www.hoax-slayer.com/images/table ... helter.jpg
Dit bedoel je?
ruitje schreef:Ik denk dat je straks misschien enorm spijt heb, ze gedogen je tent, straks ben je ook je tent kwijt en heb je niks meer....