Divoza Leek en Zoetermeer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Divoza Leek en Zoetermeer

1 - Super slecht
2 (3%)
2 - Verschrikkelijk
2 (3%)
3 - Bagger
5 (7%)
4 - Matig
10 (15%)
5 - Redelijk
7 (10%)
6 - Voldoende
8 (12%)
7 - Ruim voldoende
18 (27%)
8 - geweldig
6 (9%)
9 - Super
3 (4%)
10 - Fantastisch
5 (7%)

Totaal aantal stemmen: 66

AltijdLente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 18:43

k vind het heel erg jammer dat van rijs niet in zoetermeer zit en dat divoza lekker naar zevenhuizen gaat.
als ik iets moet hebben wat een goede kwaliteit nodig heeft (hoofdstel ofzo geen kleine prut) ga ik wel naar divoza maar ben er zo snel mogelijk weer weg. wat een kapsones walgelijk gewoon. verder weinig deskundig en veeeel te duur. kom ik trombagel halen (wist niet dat dat blijkbaar alleen bij de da te krijgen was, was mn eerste peesblessure ) weet die gozer niet eens wat het is!!!nou sorry hoor dat vin ik wel heel erg. en soms heb ik bijvoorbeeld 5 dingen nodig, kom ik thuis met 2 omdat ze het simpelweg niet hebben. 'kan ik t dan misschien bestellen?'NEE.
tis gewoon een zaak van niks! ga veel liever naar van rijs die is 10 x beter in alles!

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 21:04

Ik ken beide zaken omdat ik in Zoetermeer gewoond heb en nu in het noorden woon. Zoetermeer vond ik toen gewoon goed. Over Leek ben ik zeer te spreken, altijd ruilen zonder commentaar, ze zijn nooit te beroerd om iets voor je te gaan zoeken en ik heb er ook een prima 2e hands zadel gekocht waar gratis nieuwe singelstoten aan werden gezet. Ik koop er alles, niet via internet maar ik rijd er naar toe. Heen en terug 60 km. Ze hebben een leuke koffiecorner (gratis koffie en fris) en je kunt er lekker lang winkelen. Door de week is het helemaal niet druk en er is genoeg parkeergelegenheid. Kortom: toppie :

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:14

Ik ben nog nooit in Zoetermeer geweest, Leek wel.. En vond het daar goed! Mooie winkel, goede kwaliteit en goede service. Dat gratis koffie & thee hoekje vind ik ook heel leuk! OK dan!

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:10

Ik ben over divoza zoetermeer meer dan tevreden,niks is een probleem,alles kan,altijd vriendelijk.
Super!!