Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Concours hoef ik niet zo, ga liever iets anders doen bv buitenrijden op de zaterdag/zondag
). Ik houdt t liever als hele leuke (en uit de hand gelopen!) hobby
In de paarden is erg weinig werk en je moet iets van 4 jaar wachten omdat er zo weinig plek is in de opleiding. En om nou 4 jaar niks te gaan tussendoor.
Citaat:In de paarden is erg weinig werk en je moet iets van 4 jaar wachten omdat er zo weinig plek is in de opleiding
Ellebel schreef:Hahaha jij bent duidelijk naar de open dag geweest!!! Is idd weinig werk maar ik heb laatst nog gehoord dat je voor paarden juist maar heel kort hoeft te wachten voor je coschappen. Als je dit echt wil moet je je niet zomaar laten ontmoedigen!!!!!

ik vind paarden leuk maar als ik van die paardenopleidingen bekijk trekt mij dat niet. ik zie mezelf later niet in een bakje les staan te geven of ik zie mezelf later niet op een drukke handelsstal oid werken. en ik denk zelf toch ook wel dat er weinig in te verdienen valt, en een goede baan in de paardensport ligt ook niet voor het oprapen.