Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loisbr96 schreef:Zo dat is zeker een lelijke wond! Fijn dat het nu wat beter gaat
Heb je verder geen andere punten in de stal waaraan hij zich kan hebben opengehaald? (Om herhaling te voorkomen)
Firstofjuly schreef:Tessa_93 schreef:Ik ben toch wel benieuwd naar een foto van het paard z'n hoofd en naar waar het paard dan aan vast heeft gezeten? Voor zover ik weet zijn de randen namelijk niet scherp.. Ken 2 paarden die ook die bak gebruiken en zonder problemen ?
De binnenrand van de achterkant, en er zat nog maar klein laagje in, en d'r snuit zat onderin de voorkant. Die rand is ook niet messcherp, maar wel scherp genoeg plastic om een dun arabierenvelletje af te schrapen als ze vastzit![]()
Foto even in linkje, ziet er niet zo fraai uit maar gaat inmiddels al beter.
http://imageshack.com/scaled/800x600/843/9vv5.jpg
Citaat:Zo, dat is niet niks. Is de bak niet te groot dan? Volgensmij horen ze er niet tot zover met hun hoofd in de kunnen? Misschien heb ik het mis hoor.. maar die paarden die ik ken kunnen tot halverwege hun hoofd in die bak dus kunnen ze niet vast komen te zitten..
Nouvel schreef:wat mij wel eens is opgevallen is dat het grotere nieuwere model veel scherpere randen heeft dan het oudere model
Sientje schreef:Nog een vraagje voor TS: hoe vaak in die periode op stal trokken jullie de tralies eraf en de boel recht? Die van ons gaat rond 19u. naar binnen, rond 7u. naar buiten.. En tussendoor moeten we rond middernacht de tralies optillen en al het onderliggende gras rechttrekken, omdat die tralies op de buitenranden, waar ze niet bij kan, blijven hangen. Al met al niet zo handig, maar wel nodig om haar de hele nacht door van grasjes te kunnen voorzien.
Sientje schreef:Nog een vraagje voor TS: hoe vaak in die periode op stal trokken jullie de tralies eraf en de boel recht? Die van ons gaat rond 19u. naar binnen, rond 7u. naar buiten.. En tussendoor moeten we rond middernacht de tralies optillen en al het onderliggende gras rechttrekken, omdat die tralies op de buitenranden, waar ze niet bij kan, blijven hangen. Al met al niet zo handig, maar wel nodig om haar de hele nacht door van grasjes te kunnen voorzien.