stalling te duur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Delaja

Berichten: 3556
Geregistreerd: 10-04-08

Re: stalling te duur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:28

Ik vind het ook zeker niet duur, misschien ligt het aan de manier waarop je adverteert?

jesitoJarig
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:29

Mensen die dit te duur vinden moet je niet op stal willen hebben staan, want ik vind het absoluut niet duur.
Niet aan jezelf twijfelen, misschien duurt het wat langer voor je de stal vol hebt maar dan wel met mensen die waarderen wat je doet.

mavantos

Berichten: 3637
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: stalling te duur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:30

Ik zou als ik jou was juist wat meer vragen. Dan kan je altijd nog wat zakken. Ik betaalde in zuid holland €200 voor kale boxhuur en dan moesten wel zelf in toerbeurten nog voeren en zelf uitmesten.

rejov

Berichten: 177
Geregistreerd: 04-06-08
Woonplaats: Laar (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:31

Ik vind persoonlijk 195 ook echt niet duur! Mensen hebben altijd wat.....men denkt we gaan goedkoper maar of ze dan die zorg/accommodatie krijgen die jij ze geeft is een tweede!! Ze komen er wel op terug. Of er moeten bij jou in de omgeving stallen zijn waar ze een stuk goedkoper zijn maar wel hetzelfde bieden als jij doet...? Zo ja dan ben je misschien te duur...

Lisanne1988

Berichten: 99
Geregistreerd: 22-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: stalling te duur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:35

Heb je al om je heen geinformeerd wat andere stallen in de omgeving vragen?

Bon_ita

Berichten: 401
Geregistreerd: 18-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:42

Helemaal niet duur! Ik denk dat je hier in flevoland voor een vergelijkbare stal zeker tussen de 270 en 290 pm zit. Ik sta zelf ergens met een binnenbak, dus dat is geen vergelijkbaar materiaal maar ken zat stallen hier die minder bieden dan jou en meer stalgeld vragen.

Zal ook zeker niet in prijs verlagen, mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in jouw diensten willen daar ook heus wel die prijs voor betalen.

jesitoJarig
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:43

Ook al zijn andere stallen goedkoper, veel kan het niet zijn maar mensen zijn gewoon raar.
Ze betalen liefst zo weinig mogelijk ook al is dan de verzorging maar wat minder en de kwaliteit van het hooi en stro bagger.
Sommige boeit dat niet.
Ts moet bij haar standpunt blijven.

mavantos

Berichten: 3637
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: stalling te duur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:44

Tegenwoordig willen ze vaak voor een dubbeltje op de eerste rang...

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:44

Ik vind het moeilijk. Ik zit niet in die omgeving maar als mensen aangeven dat het te duur is dan zal er vast in jouw omgeving iets beters zijn of goedkopere stallen. Maakt nog niet dat je te duur bent en is het aan jezelf of je deze prijs aanhoud of dat je toch liever voor minder mensen op stal krijgt.
Persoonlijk vind ik het wel aan de hoge kant maar goed dat komt omdat ik vrij goedkoop sta. Misschien toch eens goed kijken wat er in je omgeving aangeboden word en voor jezelf afwegen wat je wil. Dus of langere wachten op klanten of zakken in prijs en hopelijk meer mensen aantrekken.
Als er weinig aanbod is dan betalen mensen graag wat meer om maar een plek te hebben(en eventueel wat moeten laten vallen) maar zodra er veel aanbod is en ze kunnen kiezen uit goedkoper of paar tientjes meer en meer luxe dan schiet je er nog weleens bij in.

knollentuin
Berichten: 10407
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:45

Ik ben het eens met de meesten hier, je prijs is zeer schappelijk voor wat je zegt te bieden, en in deze regio gewoon nog goedkoop, gewoon je advertentie heel duidelijk opstellen en mensen die het te duur vinden niet opstal willen hebben. Er komen vanzelf mensen die het wel willen betalen omdat ze weten wat er allemaal komt kijken bij het runnen van een stalletje, mensen die dat niet zien willen er niet voor betalen, die denken dat alles door gratis kabouters geregeld wordt

Ragdollcat
Berichten: 14684
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 23:50

fanta2 schreef:
Heb er zelfs een gehad die kwam drie weken niet, maar dan kun je toch niet zo n beestje laten staan? heb m toen maar gepoetst en hoeven gedaan en vond het zielig



Dan verplicht je de eigenaar te komen om netjes voor het dier te gaan verzorgen en anders mogen ze vertrekken of ze betalen jou extra voor je extra dienstverlening.

Echt top dat je wat doet met de paarden, dat is echte liefde voor paarden.

Schandalig dat ze dan te duur vinden bij jou. Ze moeten juist heel blij zijn met jou.

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: stalling te duur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 23:56

Ik vind je niet duur zou dolgraag op zo stalling willen staan met mijn paarden. Voor mij alleen veel te ver weg!

Ilaya
Berichten: 51
Geregistreerd: 25-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 00:03

Ten eerste, super dat je zo bekomen bent met de paarden.
Daarnaast vind ik 195 zeker niet duur voor wat je aanbied, paarden onderhouden is nu eenmaal duur. Al vergeten mensen vaak dat jij een bult werk en kosten hebt en het niet alleen maar geld incasseren is. Want dan zal er waarschijnlijk nog geld bij moeten.

Maar niet getreurd zo'n mensen moet je niet op stal willen hebben, als zij er niks voor over hebben krijg je er alleen maar ellende mee.

BeeMed
Berichten: 3030
Geregistreerd: 29-09-08

Re: stalling te duur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 00:11

Ik vind het echt een hele mooie prijs! Een poosje geleden was ik opzoek naar een plaatsje voor mijn paard met blessure (ergens waar hij veel buiten zou komen en onbeperkt ruw voer zou krijgen) in de regio Zuidholland. Het is dat ik inmiddels al wat heb want anders zou ik gelijk bij je aan de telefoon hangen.

Splut
Berichten: 1095
Geregistreerd: 19-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 00:18

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

fanta2
Berichten: 452
Geregistreerd: 08-11-12

Re: stalling te duur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-13 12:12

Of hier zitten gewoon de verkeerde mensen op zo n eiland? Heb dit jaar wel iemand gehad, die hadden dan voor hunzelf onderling wat geregeld met elkaar maar die betaalden niet, maakte er een bende van en onderling ruzie niet normaal, nu waren dat ook wel net de ergste die je op je stal kunt hebben maar voorruit, respect hadden ze niet, ze stonden allemaal voor een klein prikkie en deden wat ze zelf wilden dat werkte niet

Whupp

Berichten: 418
Geregistreerd: 02-12-11

Re: stalling te duur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 16:17

Ik vind de prijs voor wat je krijgt prima hoor, zou er niks aan veranderen. Heb even de advertentie bekeken, maar zoals Annwfyn al zegt zou ik deze ook een beetje aanpassen. Met een duidelijker overzicht en wat foto's erbij denk ik dat je reacties krijgt.

jesitoJarig
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 18:25

fanta2 schreef:
Of hier zitten gewoon de verkeerde mensen op zo n eiland? Heb dit jaar wel iemand gehad, die hadden dan voor hunzelf onderling wat geregeld met elkaar maar die betaalden niet, maakte er een bende van en onderling ruzie niet normaal, nu waren dat ook wel net de ergste die je op je stal kunt hebben maar voorruit, respect hadden ze niet, ze stonden allemaal voor een klein prikkie en deden wat ze zelf wilden dat werkte niet



Ik ken je verhaal idd nog, erg vervelend maar niet iedereen is zo laks en onbeschoft.
En je kunt mensen voor hun hoofd kijken maar niet erin helaas.

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:26

Maar je kunt wel een goed gesprek voeren wanneer ze komen kijken. Niet alleen rondleiden en over je stal vertellen maar zelf ook veel vragen stellen: waar staan ze nu, waarom willen ze weg? Dan krijg je al een bepaald beeld van iemand. En niet iemand aannemen omdat je graag je stal bezet wilt hebben, alleen iemand die je echt ziet zitten. Zeker op een kleinschalige stal moet je met elkaar door een deur kunnen.

Verow19
Berichten: 32
Geregistreerd: 05-10-13

Re: stalling te duur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 01:25

Ik vind 195 zeker niet duur voor all in!!

MustangII

Berichten: 393
Geregistreerd: 09-09-07

Re: stalling te duur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 01:45

Ik betaal 220 en moet zelf min hooi kopen en regelen en zelf mestten! omdat de staleigenaar het vind dat je op deze manier betrokken bent bij je paard.Ik kan mijn eigen daar heel goed bij vinden , omdat ik in het verleden ook gezien heb dat eigenaren soms weken zich niet laten zien en dan even langs komen om hun paard een half uurtje te rijden en dan weer weg waren(ik vind dit een vorm van dieren mishandeling).
Als paarden bezitter vind ik mesten en de overige verzorging (het bijvoeren en op wei zetten) er bij horen. Je wilt tenslotte toch een paard?

kortom Voor all in een hele nette prijs .

Verow19
Berichten: 32
Geregistreerd: 05-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 01:53

MustangII schreef:
Ik betaal 220 en moet zelf min hooi kopen en regelen en zelf mestten! omdat de staleigenaar het vind dat je op deze manier betrokken bent bij je paard.Ik kan mijn eigen daar heel goed bij vinden , omdat ik in het verleden ook gezien heb dat eigenaren soms weken zich niet laten zien en dan even langs komen om hun paard een half uurtje te rijden en dan weer weg waren(ik vind dit een vorm van dieren mishandeling).
Als paarden bezitter vind ik mesten en de overige verzorging (het bijvoeren en op wei zetten) er bij horen. Je wilt tenslotte toch een paard?

kortom Voor all in een hele nette prijs .

Dat heeft daar niets mee te maken hoor.. Ik stond eerst op een stal waar ook zelf gemest werd, en ook daar was er iemand die z'n paard gewoon zo liet staan.. Met veeeeel te weinig vlas, dus zo goed als kaal.. Stond in de stront en in z'n eigen zeik.. Aangezien er haast geen vlas lag werd het niet opgenomen. Heel zielig..
Ik sta sinds kort op een stal waar dus gemest wordt, (ook deels omdat ik hoogzwanger ben, en het toch wel even makkelijker is nu). Maar ik ben echt niet minder betrokken bij m'n paard hoor. Alle tijd op stal kan ik nu aan hem geven, vind het zelf ideaal!

NatassJa

Berichten: 7492
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 02:48

fanta2 schreef:
Of hier zitten gewoon de verkeerde mensen op zo n eiland? Heb dit jaar wel iemand gehad, die hadden dan voor hunzelf onderling wat geregeld met elkaar maar die betaalden niet, maakte er een bende van en onderling ruzie niet normaal, nu waren dat ook wel net de ergste die je op je stal kunt hebben maar voorruit, respect hadden ze niet, ze stonden allemaal voor een klein prikkie en deden wat ze zelf wilden dat werkte niet


Ik denk dat je van hetzelfde eiland komt als ik ;)
Als dat zo is, zit je eigenlijk echt nog redelijk laag met je prijs.

Edit: Ah, zie in je advertentie dat het ook zo is :D

Je zit vrij laag met je prijs hoor! Er zijn hier in de omgeving best veel stallen/boeren die een stal aanbieden. Maar 8 van de 10 keer zit er niet die verzorging bij.

Inderdaad een duidelijkere advertentie is prettiger. Adverteer je ook op Marktplaats? Of eventueel bij het Paardenwinkeltje in Middelharnis een briefje ophangen? Heb je gelijk de goede doelgroep en "eilanders".

Urion
Berichten: 779
Geregistreerd: 24-01-13

Re: stalling te duur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 03:43

Poeh kun je niet komen verhuizen naar Rotterdam zuid? Dan kom ik wel bij jou staan, haha.

xRiiannex

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-12
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 05:58

Bij ons is het ongeveer 320,- gemiddeld dus ze moeten niet zo zeuren XD

Ik betaal 275,- en moet dan zelf mesten iedere dag, anders is het 300,- (moet ook zelf binnen en buiten zetten)