Eraf of zo laten?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muntdrop

Re: Eraf of zo laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 18:29

Het is nu wel erg kort maar ik denk dat het wel weer redelijk snel aangroeit tot een 'hanenkam' en dan heb je ook de beschermende werking weer gewoon. En of het nou mooi of lelijk is, de pony zal het niet veel uitmaken hoor :'). Eventueel wel in de gaten houden met regen (goede schuilplek) en verder groeit het wel weer aan xD

Daphne__

xTesske schreef:
Dat is lekker dan eerst wordt er gezegd alles eraf, scheer machine erover en nu is het zonde :')

Daarom nooooooit op bokt vragen wat je moet doen met manen :') Lekker zelf bepalen wat je er mee wilt doen, want het is niet de eerste keer dat iedereen roept; Eraf! En als er dan foto's geplaatst worden is het; Ohhh wat zonde!!!

Maargoed komt wel weer goed. Je hebt trouwens een suuuuper leuke pony!
Laatst bijgewerkt door Daphne__ op 11-11-13 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Had ik je topic eerder gezien had ik je het ook afgeraden :j . Een beetje hanekam houdt in ieder geval nog een beetje regen tegen. En de manen zoals ze waren zelfs wat meer ook al zijn ze happerig.

Maar ja het is al gebeurt en nu maar wachten op aangroeien en hopen dat hij geen te koude nek krijgt bij veel regen. Dat zo ik wel in de gaten houden de komende tijd. Dat hij er niet teveel warmte door verliest.

Zelf zou ik in dit geval gewacht hebben op voorjaar en dan alles op de bijna kortste lengte afknippen, een handbreedte of ietsje langer.

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 18:32

Verwacht ook wel dat het snel aan groeit heb de ervaring dat shetlander manen nogal snel groeien.
Hij vond het volgens mij wel fijn want hij had enorme jeuk in zijn kam

Daphne__@ dankje!

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 18:33

Wat een slachtveld!!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 18:35

HIHI... jammer, maar meid het groeit weer aan hoor! Volgende keer wel even een soort van model in knippen mocht het nog eens nodig zijn.
Wat een leuk dier trouwens!

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 18:38

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 18:40

Ik vond het er eerlijkgezegd niet zo slecht uit zien maarja het groeit wel weer aan.. Leuke pony trouwens :)

melvinrandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 19:38

Het ziet er gewoon normaal uit hoor. Alleen omdat de pony een wintervacht heeft zijn die haren langer dan de manen. Maar het groeit weer aan, dus wat maakt het uit? :D

Mijn pony had gewoon normale mooie manen, maar ik wou haar een keer wat stoerder hebben, dus krijgt ze nu een stekelkoppie :P

Ben benieuwd hoe het er binnenkort uit ziet :P