Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Ik kan niet meer meegymen op school, fietsen naar Navy wordt bijna een reden het een keer over te slaan, en lopen is nu ook dramatisch. De pijn is vanuit mijn rug ook naar mijn rechterbeen uitgezaaid, om het zo maar te zeggen.
Het is geen pijn waar ik kapot van ga, maar ik zit dagelijks te janken. Niemand zegt me wat het is, ik zie mijn toekomst al verpest worden, mijn aankomende Enduranceseizoen, mijn conditie, etc.. 'Nachts word ik af en toe wakker omdat ik op mijn rug lig, van pijn.. Wat zou het fijn zijn als ik zonder kon..
Nogmaals bedankt!

NaVy! schreef:Hoi,
Ik heb loop nu al vanaf begin januari vorig jaar met erge rugklachten. De eerste maanden niks aangedaan, mijn borsten waren door de pil van een kleine Ccup naar een grote Dcup gegaan en dacht dat het hier mee te maken had. Na 4 maaden werd het alleen maar erger en zijn we toch naar de dokter gegaan. Hij kon niks vinden en heeft me wat oefeningen meegegeven. Hielpen niks, en na een dramatisch wedstrijdseizoen (Endurance, heb een paar wedstrijden echt Huilend af gelegd) ben ik terugggegaan. Weer niks, maar toch maar naar de Cesartherapeut. Daar loop ik nu een maand of 3 bij, en het wordt met de week erger. Ten eerste pijnlijk, ten tweede frustrerend (een half uur fietsen en ik lig plat), en ten derde geen goed vooruitzicht op een druk wedstrijdseizoen. Ten eerste ben ik benieuwd of iemand hier ook last van heeft, en hoe dat gaat met rijden? Ten tweede ben ik erg benieuwd of iemand een idee heeft of er zadels zijn die rugklachten verminderen, of zorgen dat deze minder worden in het zadel. Mijn huidige zadel; een Thorowgood Endurance met erxgtra groot zitvlak, bied overal weinig steun, misschien werkt dit averechts?
Kortom, ervaringen gevraagd
zitten. Dat kan ook gewoon niet op dat zadel,want hij zet je automatisch in de houding!!
Citaat:heb namelijk ook het idee dat je daar weinig steun op hebt.
NaVy! schreef:Precies Cayenne!! God, ik wordt steeds wijzer.
Dit zadel duwt mij als het ware, ook bol, terwijl ik een holle rug heb. Bij de Cesar nemen ze dit als probleem (hol), maar zoals jij het zegt.. Een mens heeft een natuurlijke houding van zichzelf, en als het zadel die persoon in een andere houding dwingt, is het logisch dat dat op den duur problemen geeft..
Tessebes, ik heb juist verhalen gehoord van mensen die steviger zaten. Misschien zijn de beenwrongen een punt dat gemist wordt, maar nu heb ik ook weiniug aan mijn beenwrongen..