Wat vragen voor bijrijden/leasen? Help please!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MissNienke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 15:53

80E voor 6x per week, en veel vrijheid. Dat klinkt alsof het bijna een 'eigen' paard is. Wel de lusten maar niet de (totale) lasten. 80E is dan best weinig in mijn optiek. Je gunt je vriendin best veel zo op deze manier. Wat een leuke kans voor haar, en mooi voor jou dat je weet dat je een betrouwbare bijrijdtser hebt.

lalaaala

Re: Wat vragen voor bijrijden/leasen? Help please!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 15:57

Ze is heek goed voor dit paard.
Daarom wil ik niet meer vragen dan nodig is.
Dit is voor mij net het gat wat wij zelf misten.

(Al ga ik donderdag op gesprek voor meer werk, en anders had mijn vriend bijgelegd).

Ik kan zelf wel drie paarden rijden. Maar die lol zie ik er niet in nu ze verder van huis afstaan.

Vandaar deze oplossing.

Vriendin mag alles met hem doen wat ze wilt.
Zolang het diervrienselijk is. En niet alle daagse dingen even overlegd worden (als in foto meetings die doet ze graag. En dat soort dingen).
Ik ben er op zich wel makkelijk in vind ik zelf.

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 16:03

-
Laatst bijgewerkt door LOVESUSHI op 02-02-22 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

lalaaala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 17:36

Haha deze regio zal dan misschien goedkoper zijn inderdaad.
Wat ik op marktplaats tegen kwam was hnderd euro voor twee dagen lease. Waarvan je maar een dag vrij kon rijden :/
Nee dat hoeft van mij niet. Zou ik zelf ook niet betalen.

De gemiddelde stalling hier ligt tussen de 115 en de 200 euro. Voor hetgeen wat ik nu heb zeg maar. Buitenbak en grote ruinte voor spullen.

Vriendin hoeft niet voor tuigage te zorgen. Zadel en bit gebruikt ze datgene van wat ik voor zorg (anders gaat in overleg en op mijn kosten). Rest van het tuig is aanwezig (hoofdstel, dekjes e.d. borstels enz).
Ze mag wel haar eigen spullen gebruiken. Alleenbit en zadel moet van mij afkomen. Ik wil weten wat er op ligt haha.

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:10

Als het een goede bak is vind ik 80 euro zo weinig voor wat je aanbiedt :/
Misschien is dat gevoel omdat ik nooit gratis leasen/ bijrijden gekend heb ;-) ( Lees: 2dagen in de week 100 euro p/m + 1keer lessen ( zoals hieronder ) of 3 keer per week ook voor 100 euro gaande tot 150/160 p/m, wat hier een normale gang van zaken is )

PS: Ik woon dan wel in Belgie en niet aan de Nederlandse grens, maar tussen Brussel en Frankrijk ( mss is dat daar " normaler " dan aan de andere kan van Brussel :p )

lalaaala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 21:01

De bak staat gras in op t moment (waren ooit houtsnippers).
Hier in de buurt word meestal ook meer gevraagd. Maar ik vind dit voor mijn gevoel al zat?

Het bedrag word zowieso niet meer veranderd :)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 01:07

Omdat dit topic is geopend door een schaduwaccount wordt het gesloten.