Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TsarinaZ schreef:bedankt iedereen denk dat ik ze inderdaad lang ga laten! toen ik ze net had zaten haar manen zo geklit dat ik ze wel kort moest knippen maar ik vind de lang toch echt veel mooier..
ik weet niet hoe het in nederland is maar hier in Belgie in het nu blijkbaar verplicht dat je de hele hals ziet tijdens bepaalde wedstrijden.. hoe kan ik haar manen dan best doen ?
Snollygoster schreef:TsarinaZ schreef:bedankt iedereen denk dat ik ze inderdaad lang ga laten! toen ik ze net had zaten haar manen zo geklit dat ik ze wel kort moest knippen maar ik vind de lang toch echt veel mooier..
ik weet niet hoe het in nederland is maar hier in Belgie in het nu blijkbaar verplicht dat je de hele hals ziet tijdens bepaalde wedstrijden.. hoe kan ik haar manen dan best doen ?
Welke wedstrijden doe jij dan wel niet? Ik heb altijd geweten dat dotten enkel nodig is voor het 4-tal of 8-tal dressuur, mits de club dit zo wilt.
Dotten is niet verplicht, maar als je het niet doet krijg je wel minder punten op je geheel..
Muffin01 schreef:Mooi van die lange manen! Gewoon lekker natuurlijk. Ik vind persoonlijk een sportcoup totaal niet mooi. Bovendien moet je gewoon doe wat jezelf mooi/leuk vind!
ff off-topic:
Is een hengstenvlecht tijdens wedstrijden eigenlijk toegestaan?
TsarinaZ schreef:bedankt iedereen denk dat ik ze inderdaad lang ga laten! toen ik ze net had zaten haar manen zo geklit dat ik ze wel kort moest knippen maar ik vind de lang toch echt veel mooier..
xMyrth schreef:Muffin01 schreef:Mooi van die lange manen! Gewoon lekker natuurlijk. Ik vind persoonlijk een sportcoup totaal niet mooi. Bovendien moet je gewoon doe wat jezelf mooi/leuk vind!
ff off-topic:
Is een hengstenvlecht tijdens wedstrijden eigenlijk toegestaan?
volgens mij wel, in elk geval bij koudbloeden?
bij de friezen zie ik bijna alleen maar vlechten, geen knotjes...
nadita schreef:Voor mijn Fries, noodgedwongen, sportcoupe.
Kan er ook niet meer wakker van liggen. Het staat hem mooi, hij is er het type voor.
[ Afbeelding ]
Vind losse lange manen sowieso niet mooi bij rijpaarden. En het is enorm onpraktisch.