Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty1985 schreef:Van een dag op stal, en een dag niet uitmesten gaat paard echt niet dood.
Paard kan niet klokkijken, heeft dus ook geen idee hoe lang hij op stal staat.
Als hij zijn eten maar gewoon krijgt, dan zou het voor mij geen probleem zijn
Kitty1985 schreef:Paard kan niet klokkijken, heeft dus ook geen idee hoe lang hij op stal staat.
Tessebes schreef:sympie schreef:dus jullie gaan allemaal braaf elke dag naar jullie paard? Yeah right!!
Ik ken dat: sommige roepen en brullen omdat de stal 1 dag dicht is, terwijl er soms weken zijn waarbij je ze nooit ziet!
Uh ja, is dat abnormaal? Als ik zelf een keer niet kan, zorg ik dat iemand anders gaat.
naomi_g1998 schreef:sympie schreef:dus jullie gaan allemaal braaf elke dag naar jullie paard? Yeah right!!
Ik vind het asociaal naar je paard toe als je een dag niet komt. Dus ja ik ga elke dag. Op mijn fietsje, wat voor weer het ook is, ook al ben ik ziek. Lijkt me niet meer dan normaal.
naomi_g1998 schreef:sympie schreef:dus jullie gaan allemaal braaf elke dag naar jullie paard? Yeah right!!
Ik vind het asociaal naar je paard toe als je een dag niet komt. Dus ja ik ga elke dag. Op mijn fietsje, wat voor weer het ook is, ook al ben ik ziek. Lijkt me niet meer dan normaal.
Kitty1985 schreef:Van een dag op stal, en een dag niet uitmesten gaat paard echt niet dood.
Rex_Rolfo schreef:Je stelt je aan, ga lekker naar je schoonouders zoals iedereen
Anoniem schreef:Dat paard heeft jou echt niet nodig hoor
Zo lang hij lekker buiten staat en zijn eten krijgt. Hebben ze niemand nodig.. Dat zit tussen je oren..