Stalling

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marti19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 09:24

Waar ik nu sta is klein rustig alles word gedaan mag zelf kiezen als mijn paard zomers 24/7 buiten staat of s'nachts op stal ik koos er voor zomers 24/7 buiten en nu staat ze s'avonds op stal krijgt voldoende eten stal word elke dag uitgemest enigste nadeel ik heb geen binnenbak en de buitenbak is niet altijd goed te rijden.
Maar verder heeft mijn paard het wel naar haar zin.
Maar ik kijk toch wel rond voor ander stalling waar ik misschien het zelfde kan vinden, maar dan wel met een goede rijbak.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 09:55

Gewoon vragen als je ergens toevallig langsrijdt.
Ik sta 20km van huis en ik betaal 100 euro in de maand incl bodembedekking en hooi/kuil. Ze staat 24/7 buiten met schuilstallen. De staleigenaar is echt superelaxt en het is zeer kleinschalig, nog twee klanten en verder allemaal eigen ponies.
De rijbak is niet perfect maar goed genoeg voor hetgeen waarvoor ik hem gebruik en ik kan hier heerlijk buiten rijden.
Sta trouwens in de randstad. Ik had ook aangebeld en gevraagd of er nog plek was. Heeel toevallig ging 1 van hun pony's naar een nieuwe eigenaar dus ik kon gelijk het weekend al komen :)

Marti19

Re: Stalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 10:05

Of ik ga in de buurt kijken of er een rijbak is die ik misschien dan mag gebruiken. Ik heb er een gezien vlakbij mijn stal is een klein stukje lopen daar naar toe.